اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

بازگشت مدیر حساس‌ترین بخش ارشاد بعد از ۲۵ سال

پس از آن که محمدجواد مرادی‌نیا مدیر اداره کتاب وزارت ارشاد، قصد انتقال به بخش دیگری از ارشاد را مطرح کرد، حالا یک گزینه جدی از سازمان سینمایی قرار است در حساس‌ترین بخش این وزارتخانه مدیر شود.

بازگشت مدیر حساس‌ترین بخش ارشاد بعد از ۲۵ سال

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، پس از تمایل «محمدجواد مرادی‌نیا» مدیر دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رفتن به بخش دیگری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ترک اداره کتاب، یعنی مهمترین و حساس‌ترین بخش وزارت ارشاد، حالا یک گزینه‌ جدی به این دفتر نزدیک شده ‌است. (اینجا بیشتر بخوانید)

بر اساس این گزارش، جدی‌ترین گزینه این روزها «علیرضا صدرالدینی» است. او کارشناس ارشد الهیات و معارف اسلامی و کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی است. در کارنامه حرفه‌ای صدرالدینی مواردی چون مسئول خانه فرهنگ ایران در هندوستان، معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد استان تهران، مشاور معاون اداری مالی وزیر در امور استان‌ها، مدرس دانشگاه از سال ۱۳۶۲ و عضو شورای نمایش خانگی و ... دیده می‌شود.

او سال ۱۳۹۵ مدیر کل دفتر مطالعات و دانش سینمایی و سمعی و بصری شد. صدرالدینی اخیرا به عنوان مشاور معاونت توسعه و مدیریت و منابع سازمان سینمایی حکم گرفته است.

در کارنامه او البته معاون اداره کتاب در سال‌های ۷۲ تا ۷۴ هم وجود دارد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول