اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حمله نظامیان صهیونیست و مصدومیت ده‌ها فلسطینی در قدس شمالی

کرانه باختری و شمال قدس اشغالی امروز نیز شاهد حمله نظامیان رژیم صهیونیستی و بازداشت شماری از جوانان فلسطینی و مصدومیت ده‌ها فلسطینی بود.

حمله نظامیان صهیونیست و مصدومیت ده‌ها فلسطینی در قدس شمالی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حمله نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به شمال شهر قدس اشغالی چند مصدوم و زخمی از میان غیرنظامیان فلسطینی برجای گذاشت.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی عصر امروز به خیابان «قلندیا» و محله «کفر عقب» در شمال قدس اشغالی حمله کردند که به درگیری با ده‌ها جوان فلسطینی منجر شد.

ارتش رژیم صهیونیستی گلوله‌های لاستیکی و گاز اشک‌آور به سمت جوانان فلسطینی شلیک کردند و جوانان فلسطینی هم با پرتاب سنگ، جواب آنها را دادند.

به گفته نیروهای امدادرسان، در این درگیری‌ها دست‌کم دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله لاستیکی آسیب دیدند و ده‌ها نفر دیگر هم بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی شدند.

درگیری میان فلسطینی‌ها و ارتش رژیم صهیونیستی معمولا پس از حمله نظامیان صهیونیست به روستاها و شهرک‌های فلسطینی رخ می‌دهد.

نظامیان رژیم اشغالگر امروز به مناطق متعددی از کرانه باختری حمله کرده و شماری از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول