اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بررسی مشکلات ۷ واحد تولیدی ورامین

در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین مشکلات ۷ واحد تولیدی به صورت ویژه بررسی شد.

بررسی مشکلات ۷ واحد تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین،علیرضا باقری: نرگس توسلی معاون امور مالی و برنامه‌ریزی فرمانداری ظهر سه شنبه در هفتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین، اظهار کرد: بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و تسریع در حرکت چرخه اقتصادی با هدف حمایت از تولید و اشتغال موضوعی است که باید به طور مداوم و مستمر از سوی اعضاء پیگیری شود.

وی گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع مسائل و موانع آن‌ها از وظایف اصلی دستگاه‌های اجرایی است و باید برای حفظ عملکرد و ارتقاء میزان تولید و افزایش کیفیت محصولات داخلی و حمایت از آن تلاش کرد لذا رونق بیشتر تولید و افزایش اشتغال جز برنامه‌های اولویت‌دار این کارگروه است.

حسن میرزایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین نیز در این جلسه اظهار کرد: صنعت، معدن و تجارت ورامین روی موضوع بحث تأمین نیازمندی‌ها و مواد اولیه برخی واحدها پیگیری‌های مستمری انجام داده است و امیدواریم بتوانیم این اهداف را به خوبی به نتیجه برسانیم.

به گزارش فارس، در این جلسه مشکلات ۷ واحد تولیدی، اعم از تقسیط مالیات و بیمه، تأمین سرمایه در گردش، عدم وصول مطالبات و اعطای تسهیلات با بهره کم، عدم همکاری برخی از دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها از سوی نمایندگان واحدهای تولیدی مطرح و رؤسای دستگاه‌های مربوطه نسبت به رفع این مشکلات نکاتی را بیان کردند که پس از بررسی، مصوبات لازم برای رفع مشکلات به تصویب رسید.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول