اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کاهش ۴ درجه‌ای دمای هوا در کردستان تا روز جمعه

مدیرکل هواشناسی استان کردستان از کاهش ۲ تا ۴ درجه‌ای دمای هوا و ایجاد شرایط یخبندان تا روز جمعه در استان خبر داد.

کاهش ۴ درجه‌ای دمای هوا در کردستان تا روز جمعه

رحیم صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز و فردا جو استان نسبتاً پایدار بوده و بجز پوشش موضعی ابر و گاهی وزش باد پدیده دیگری نداریم.

وی تصریح کرد: به دنبال آن از صبح جمعه تا اوایل صبح یکشنبه هفته آینده شاهد نفوذ سامانه فعال بارشی به نیمه غربی کشور خواهیم بود.

به گفته مدیرکل هواشناسی استان کردستان، فعالیت این سامانه به شکل افزایش پوشش ابر، مه، وزش باد، در بعضی ساعات بارش باران، با احتمال رعدوبرق و در ارتفاعات و مناطق سردسیر استان بارش برف نشان خواهد داد.

صدیقی تصریح کرد: از لحاظ دمایی نیز از امروز تا پس فردا پنجشنبه دما در طول روز 2 تا 3 درجه افزایش خواهد داشت ولی مجدداً از روز جمعه با ورود سامانه بارشی به سطح منطقه شاهد کاهش دمای روزانه خواهیم بود.

لازم به ذکر است، صبح امروز دماهای شبانه و اول صبح 2 تا 4 درجه کاهش داشته و این شرایط تا صبح جمعه ادامه خواهد داشت که موجب یخبندان، بخصوص در نواحی شمالی و شرقی استان خواهد شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول