اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ضرر و زیان اصناف از تعطیلی‌های غیرکارشناسی

رئیس اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مراسمات عروسی و عزا عامل اصلی انتقال بیماری کرونا است، گفت: متاسفانه بازار چوب عدم رعایت پروتکل‌ها را می‌خورد.

ضرر و زیان اصناف از تعطیلی‌های غیرکارشناسی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی ارشدی در کلیپی که در فضای مجازی انتشار یافته با اشاره به اینکه در ستاد کرونای استان و شهرستان انتقال ویروس بیشتر از طریق مراسمات فاتحه‌خوانی و عروسی است، گفت: پروتکل‌ها در این مراسمات رعایت نمی‌شود اما متاسفانه بازاریان چوب این سهل‌انگاری را می‌خورند چون در دسترس هستند و زودتر تعطیل می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بنا به گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان، بازاریان بالای ۸۵ درصد پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند و در این مدت بیماری بازار در هیچ جای کشور تعطیل نشد اما بازار مرکز استان را تعطیل کردیم و بازاریان ما دچار ضرر و زیان فراوانی شدند، اکثریت هم ورشکسته شدند.

وی بیان کرد: متاسفانه برای تعطیلی‌های صورت گرفت هیچ‌گونه کار کارشناسی صورت انجام نشده بود و همین موضوع باعث ضرر و زیان فراوان به مردم و اصناف شد.

این مسئول عنوان کرد: با همه این اقدامات، بازار در کنار ستاد کرونای استان برای مقابله با این ویروس هستیم و آمادگی داریم پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را به بازاریان آموزش و انتقال دهیم.

ارشدی با بیان اینکه به جزء مرکز شهر در خیابان هفت تیر یاسوج که ترافیک زیاد و شلوغی دارد سایر صنوف با رعایت پروتکل‌ها باید فعالیت خود را ادامه دهند، گفت: تعطیلی‌ها نگران کننده است. در ستاد کرونای استان به خانوادگی بودن این بیماری اشاره شده اما باز به بازاریان و همشهریان توصیه می‌کنیم پروتکل‌ها را بیش از گذشته رعایت کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول