اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

شناسایی و درمان محله محور مبتلایان کرونا در گیلان با کمک بسیج و سپاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تبیین اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: در این طرح با همکاری بسیج و سپاه در تلاشیم تا با شناسایی و درمان محله محور شیوع کرونا را در استان مهار کنیم.

شناسایی و درمان محله محور مبتلایان کرونا در گیلان با کمک بسیج و سپاه

ارسلان سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تأکید بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در جهت کنترل ویروس کرونا، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همکاری سپاه و بسیج و با اجرای طرح ملی شهید سلیمانی در تلاش است تا با غربالگری محله و خانه محور شیوع کرونا را در گیلان کنترل کند.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل قرارگاهی در جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا، افزود: با اشاره به‌فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و در پی آن برگزاری نشست هایی در سطح ملی مقررشده تا طرحی با محوریت پیشگیری، شناسایی و درمان بیماران کرونایی در کشور دنبال شود که در پی آن گیلان نیز همچون گذشته پای‌کار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به موفقیت  استان در کنترل نسبی شیوع بیماری کرونا در طرح ملی غربالگری کویید19، گفت: گیلان در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا با همکاری سپاه قدس گیلان به‌ویژه فرماندهی همیشه درصحنه آن توانست در مهار ویروس در استان بسیار اثرگذار باشد و ازاین‌رو امیدواریم در موج کنونی نیز موفقیت‌هایی حاصل شود.

سالاری به تفاهم‌نامه وزارت بهداشت و بسیج مستضعفین در جهت کنترل بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: مطابق این تفاهم‌نامه و با همکاری همه‌جانبه و استفاده از توان مردمی شبکه بسیج در تلاشیم تا با حضور در سطح محلات شهر و روستا و گرفتن آزمایشات مربوطه در جهت شناسایی و اقدام به‌موقع درمانی گام برداریم.

وی با بیان اینکه در پی اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان مشکلاتی برای مردم قطعاً ایجادشده که باید رفع شوند، تصریح کرد: در این جهت نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش شده تا با استفاده از ظرفیت خیران و بسیج مردمی بخشی از خسارت‌های وارده مالی و معیشتی به آسیب دیدگان جبران شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول