اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ضعف پیمانکار دلیل تعطیلی پروژه ایمن‌سازی محور باشت_چرام/ پیشرفت تنها ۱۳ درصد

پروژه بهسازی و ایمن‌سازی محور باشت_ چرام با پیشرفت ۱۳ درصدی به دلیل کمبود اعتبار و ضعف پیمانکار تعطیل است.

ضعف پیمانکار دلیل تعطیلی پروژه ایمن‌سازی محور باشت_چرام/ پیشرفت تنها ۱۳ درصد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رسانه‌ها محور باشت_ چرام را قتلگاه زمستانه رانندگان و مسافران نام‌گذاری کردند و اکنون زمستان دیگری با توجه به تعطیلی این پروژه در راه است.

طول مسیر مورد تعهد پیمانکار در پروژه بهسازی و ایمن‌سازی محور باشت_ چرام ۷.۱ کیلومتر است که کارفرما( اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای) فقط ۲.۵ کیلومتر را جهت اجرا به پیمانکار ابلاغ کرده و در حال حاضر پروژه تعطیل است.

این پروژه در تاریخ ۲۰ آذر سال ۹۷ با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان با پیمانکار انعقاد قرارداد شد و قرار بود طی ۱۵ ماه ۲۰ اسفند سال گذشته به بهره‌برداری برسد اما تنها با ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی تعطیل شد.

وضعیت این پروژه در نشست چند روز گذشته شورای فنی بررسی شد که کمبود اعتبار، قصور و ضعف پیمانکار علت تعطیلی این پروژه که محل تامین اعتبار آن از اعتبارات ملی استانی است عنوان شد.

فصل سرد زمستان در راه است و با شروع بارش‌ها به طور حتم تردد در این محور سخت خواهد بود و امیدوارم مسئولان فکری به حال مردمی که از این محور تردد دارند بکنند.

و باید بگویم اگر بهسازی و ایمن‌سازی محور باشت_ چرام(شاه بهرام) اینگونه به حال خود رها باشد باز شاهد حوادث ناگوار رانندگی در این محور خواهیم بود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول