اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اولین هیأت رسمی بحرینی وارد فلسطین اشغالی شد

منابع خبری گزارش دادند که اولین هیأت رسمی بحرینی به ریاست وزیرخارجه این کشور وارد تل‌آویو شده است.

اولین هیأت رسمی بحرینی وارد فلسطین اشغالی شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری، امروز (چهارشنبه)، از ورود اولین هیأت رسمی بحرین به تل‌آویو خبر دادند.

«اسکای نیوز» به نقل از خبرگزاری «رویترز» گزارش داد، هیأت بحرینی یادشده به ریاست «عبداللطیف الزیانی» وزیرخارجه  این کشور وارد تل‌آویو شده است.

پیشتر، خبرگزاری رسمی بحرین (بنا) در این ارتباط گزارش داده بود که الزیانی در صدر هیأتی بلندپایه، روز چهارشنبه، وارد تل‌آویو خواهد شد و برای پیگیری توافق صلح با رژیم صهیونیستی که در ماه سپتامبر به امضای طرفین رسیده، رایزنی خواهد داشت.

برخی منابع خبری نیز در این خصوص گزارش داده بودند که سفر هیأت بحرینی با ورود «مایک پامپئو» وزیرخارجه آمریکا همزمان خواهد شد و از طرفی، قرار است الزیانی با پامپئو و «گابی اشکنازی» وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در نشستی سه‌جانبه دیدار و گفت‌و‌گو کند.

خبرگزاری رسمی بحرین همچنین گزارش داده بود که این سفر در راستای تمرکز بر فرصت‌های اقتصادی و توافق‌های دوجانبه با تل‌آویو صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول