اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ورود بسیج بوشهر برای مقابله با احتکار و گرانفروشی

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از رصد انبارها و کالای احتکار شده و برخورد با گران فروشی خبر داد.

ورود بسیج بوشهر برای مقابله با احتکار و گرانفروشی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ عبدالرضا دشتی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با گرامیداشت این هفته، بسیح را شجره طبیه عنوان کرد و اظهار داشت: بسیج همانند درخت پاکی است که روی زمینی پاک جمهوری اسلامی ایران روییده و همه از میوه‌های آن بهره مند می‌شوند.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی با هدف اصلاح ساختار و دگرگونی در کشور شکل گرفت گفت: پس از آن توطئه‌هایی از سوی دشمنان طراحی و انجام شد اما این انقلاب که معجزه ذهنی امام راحل بود با حضور گسترده مردم جلوه کرد و حفظ شد.

وی ویژگی‌های بسیج را مردمی و مکتبی و جهادی بودن عنوان کرد و ابراز داشت: بسیج بر اساس معنویت است که شامل جهادهای مختلفی همچون جهاد رسانه، جهاد سیاسی، جهاد اقتصادی و... است؛ امروز دشمن ما جبهه خود را تغییر داده و در جبهه مختلف مشغول نبرد است.

 کلنگ زنی باغ موزه دفاع مقدس

سرهنگ دشتی از اجرای بیش از هزار و 550 برنامه در هفته بسیج در استان بوشهر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها از 30 آبان آغاز می‌شود که برنامه‌های شاخص آن برگزاری دعای ندبه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر، کلنگ زنی باغ موزه دفاع مقدس، برگزاری جشنواره سرودهای انقلابی-فیلم و مقاومت، افتتاح پروزه های عمرانی، برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه، اهدای جهیزیه به زوجین نیازمند، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی و مسکن مددجویان از مهمترین این برنامه‌ها است.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به آماری از رزمایش کمک‌های مؤمنانه در استان گفت: تا کنون به مبلغ 86 میلیارد و 161 میلیون و 400 هزار تومان بسته کمک معیشتی تهیه شده و بین نیازمندان در سراسر استان توزیع گردیده است.

وی افزود: در رزمایش کمک‌های مؤمنانه که قرار است در هفته بسیج برگزار شود تعداد 12 هزار بسته کمک معیشتی هر کدام به ارزش 500 هزار تومان و اعتبار 6 میلیارد تومان  تقدیم نیازمندان خواهد شد.

افتتاح  639 پروژه محرومیت زدایی در بوشهر

سرهنگ دشتی گفت: همچنین 639 پروژه به ارزش 33 میلیارد تومان در دهستان‌های مختلف استان بوشهر از سوی قرارگاه محرومیت زدایی و جهاد سازندگی استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به طرح 17 ربیع جهت مبارزه با گران فروشی اظهار داشت: این طرح با همکاری دستگاه‌های اجرایی همچون صمت، تعزیرات و اصناف برای برخورد با گران فروشی صورت می‌گیرد و بسیج نیز در قالب اعزام تیم‌هایی به سطح شهرها در کنار دستگاه‌هایی اجرایی در این طرح مشارکت دارد.

وی رصد انبارها و کالاهای احتکار و یا دپو شده را از مهمترین رسالت در اجرای این طرح عنوان کرد و بیان داشت: برای اجرای این طرح جلسه داخلی برگزار و کمیته‌های آن مشخص شده است.

 سرهنگ دشتی همچنین از اجرای طرح حاج قاسم خبر داد و گفت: در قالب این طرح تیم‌های 15 نفره متشکل از یک پزشک، چهار پرستار و 10 بسیجی به روستاها اعزام و در طرح غربالگری مردم از بیماری کرونا به کادر درمانی کمک می‌کنند.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از افتتاح 377 طرح مسکن مددجویی در استان در سال جاری خبر داد و گفت: سال گذشته تعداد 700 مسکن مددجویی با کمک کمیته امداد استان احداث و به مددجویان واگذار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول