اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

عدم مدیریت و کمبود اعتبارموجب رکود پروژه‌های عمرانی گچساران شد

فرماندار گچساران گفت: عمدتا مسائل اعتباری و برخی از پروژه ها عدم مدیریت موجب شده که پروژه های عمرانی شهرستان راکد بماند.

عدم مدیریت و کمبود اعتبارموجب رکود  پروژه‌های عمرانی گچساران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علی خوانپایه  درنشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان گچساران ، اظهار کرد: با توجه به بررسی و بازدیدی که پروژه‌های عمرانی شهرستان انجام گرفت  این پروژه‌ها بر اساس  پیشرفت فیزیکی  و به منظور بهره برداری  از طرح‌های نیمه تمام  جزء پروژه‌های اولویت این شهرستان  امسال قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: مهمترین  پروژه‌های عمرانی شهرستان در حوزه آب، خاک،کشاورزی، زیر ساخت حمل و نقل، ورزش و جوانان، بنیاد مسکن در حوزه شهری و روستایی و صنعت، معدن و تجارت پرداخت تسهیلات در زمینه اشتغالزایی به واحد‌های آسیب دیده ناشی از کرونا از مهمترین  پروژه ها  هستند.

 فرماندار گچساران با اشاره به راکد بودن برخی از پروژه‌ها گفت: عمدتا مسائل اعتباری و برخی از پروژه ها عدم مدیریت موجب شده که  پروژه های عمرانی  شهرستان راکد بماند.

خوانپایه با اشاره به اینکه امسال اعتبارات شهرستان از محل اعتبارات استانی  نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، عنوان کرد:  امسال اعتبارات گچساران 60درصد کاهش داشته است.

فرماندار گچساران  عنوان کرد: اعتبارات امسال شهرستان در قالب 28 فصل ، 56 برنامه، 226 پروژه در بین 41 دستگاه اجرایی شهرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به  اینکه این اعتبارات به پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی  بالای 70درصد تخصیص داده شد، عنوان کرد: باتوجه به آخرین سال دولت و تاکید دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام است  که این اعتبارات به پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از 70درصد تخصیص داده شد.

خوانپایه در ادامه با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی اذعان کرد: در حوزه راه و شهرسازی در جاده باباکلان - گچساران و گناوه - گچساران  مشکلاتی در تردد به وجود آورده است که با توجه به عدم اختصاص بودجه این پروژه راکد مانده است.

فرماندار گچساران ادامه داد: در حوزه ورزش و جوانان پروژه های زیادی وجود دارد که نیاز به بررسی دارد.
خوانپایه  با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه‌های گچساران دارای پیشرفت فیزیکی خوبی هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به اتمام سال دولت و تکمیل پروژه‌ها، پروژه‌های عمرانی شهرستان نیازمند تخصیص اعتباربرای تکمیل و به بهره برداری رسیدن دارند.

وی خاطرنشان کرد: پروژه هایی که دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 70درصد است نیازمند تخصیص اعتبارات است.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول