اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

دمای هوای یزد 4 درجه سردتر می‌شود

رئیس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی یزد با اشاره به اهمیت کاهش دمای هوای استان در روزهای آینده، گفت: دمای هوای یزد دو تا چهار درجه سانتی گراد سردتر و آسمان استان گرد و خاکی می‌شود.

دمای هوای یزد 4 درجه سردتر می‌شود

سیدعباس میرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به پیش بینی تغییرات جوی برای استان طی روزهای آینده، اظهار کرد: سامانه بارشی فعلی در حال عبور از استان است و با نفوذ زبانه پرفشار کاهش دو تا چهار درجه ای دما هوا برای امشب در تمام شهرستان های استان یزد پیش بینی می شود.

وی افزود: برای هفته آینده نیز احتمال بارش پراکنده همراه با وزش باد نسبتاً شدید نیز در سطح استان یزد پیش بینی می شود.

رئیس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی استان با بیان این‌که دمای هوای امروز یزد ۱۰ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است، گفت: بیشترین میزان بارندگی شب گذشته مربوط به منطقه باجگان در شهرستان بافق با چهار میلی متر بوده است.

میرحسینی تصریح کرد: بر اساس اطلاعات بدست آمده از نقشه های همدیدی، یزد امسب کمینه دمای چهار درجه سانتی‌گراد را تجربه می‌کند.

وی در پایان با بیان این‌که برای پایان هفته آینده نیز بارش رحمت الهی در سطح استان یزد پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: رعایت موارد ایمنی برای رانندگی در سطوح لغزنده  جاده‌ها و معابر شهری در زمان بارندگی ضروری است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول