اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

ناظمی اردکانی: امیدواریم جوانان فرصت حضور و خدمت به جامعه را در دولت آینده به‌دست آورند

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران گفت: امیدواریم جوانان که در واقع کلید حل مشکلات جامعه هستند بتوانند فرصت حضور و خدمت به جامعه را در دولت آینده بدست آورند.

ناظمی اردکانی: امیدواریم جوانان فرصت حضور و خدمت به جامعه را در دولت آینده به‌دست آورند

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در راستای مشارکت حداکثری مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران کمیته جوانان جامعه اسلامی مدیران با نظر موافف محمد ناظمی اردکانی دبیرکل این تشکل، رسما وارد موضوع انتخابات خرداد ماه 1400 شد. 

در این رابطه تدوین راه کارهای عملیاتی برای رفع مشکلات جوانان در حوزه های اشتغال، مسکن و ازدواج مورد تاکید قرار گرفت.

احمدزادگان مسئول کمیته جوانان با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به  شرکت های دانش بنیان افزود: اگر بتوانیم با توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان، نخبگان کشور را در جایگاه مناسب و با بیشترین بازدهی، مورد استفاده قرار دهیم این امکان را خواهیم داشت تا بدون تمرکز بر صادرات ماده از کشور با صدور ایده و دانش به تامین نیازهایمان اقدام کنیم.

وی افزود: در سطح دنیا امروز اغلب شرکت هایی که تولید سود می کنند و به کمک دولت هایشان می آیند در مرز تکنولوژی قرار دارند. لذا سیاستگذاران باید به این نکته توجه کنند. ما در این حوزه طرحی را در حال تدوین داریم تا دانشگاه ها به صورت جدی به اقتصاد ورود کنند. همچنین در این رابطه باید تلاش کنیم که سرمایه های مردم در به جای ورود به بازارهای مخرب در زمینه تامین مالی ایده های دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان جریان پیدا کند.

تشکیل کمیته های تخصصی برای ارزیابی مشکلات جوانان، تربیت نیروهای جوان متعهد، کارآمد و لزوم اعتماد به جوانان در اداره امور کشور و همچنین تلاش برای ممانعت از دخالت دولت در اموری که مردم فعالیت دارند، از جمله بحث های مطرح شده در این نشست بود.

ناظمی اردکانی در پایان ضمن با اهمیت خواندن نقش جوانان در کشور افزود: برنامه جامعه اسلامی مدیران برای دولت سیزدهم موسوم به دولت مردمی و تحول گرا نقش برجسته ای برای جوانان قائل شده و ما امیدواریم جوانان که در واقع کلید حل مشکلات جامعه هستند بتوانند فرصت حضور و خدمت به جامعه را در دولت آینده بدست آورند.

وزیر اسبق تعاون ادامه داد: چنانچه هر جوانی طرح یا ایده ای برای بهبود برنامه تدوین شده داشته باشد، کمیته جوانان نسبت به استفاده از ظرفیت وی اقدام کند.

در همین رابطه پیش تر به دعوت ائتلاف جوانان انقلابی، اعضای این ائتلاف جلسه ای با ناظمی اردکانی داشتند و گزارش عملکرد خود را به ایشان انتقال دادند. در این نشست که در جامعه روحانیت مبارز برگزار شد مقرر گردید کارگروهی برای افزایش تعامل کمیته جوانان جامعه اسلامی مدیران با ائتلاف جوانان انقلابی با حضور ناظمی اردکانی تشکیل و دو طرف از ظرفیت های یکدیگر استفاده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول