اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

خطیبی: هدفمان تک رقمی شدن آلومینیوم در پایان فصل است/ امیدوارم سپاهان به هدفی که دارد برسد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم اولین سال حضورش در لیگ برتر است و اگر رتبه تک رقمی داشته باشد کم‌تر از قهرمانی نیست و هدفمان تک رقمی شدن در پایان فصل است.

خطیبی: هدفمان تک رقمی شدن آلومینیوم در پایان فصل است/ امیدوارم سپاهان به هدفی که دارد برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اصفهان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی دوم لیگ برتر است و 2 تیم با باخت به این مسابقه می‌آیند، فقط از بازی هفته نخست و بازی دوستانه‌ای که با سپاهان انجام دادیم، شناخت داریم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک افزود: سپاهان از لحاظ مهره و از لحاظ ساختار باشگاه تیم باکیفیتی است، با چشم خودم دیده‌ام که باشگاه سپاهان کاملا حرفه‌ای است و با یک کادر فنی جدید در مسابقات حاضر شده است؛ امیدوارم بازی خوبی را مقابل سپاهان انجام دهیم و بازی خوبی از هر 2 تیم شاهد باشیم.

وی در ادامه بیان داشت: آلومینیوم اولین سال حضورش در لیگ برتر است و اگر رتبه تک رقمی داشته باشد کم‌تر از قهرمانی نیست و هدفمان تک رقمی شدن در پایان فصل است و مطمئن باشید این اتفاق خواهد افتاد.

خطیبی در مورد مسائل و مشکلات باشگاه آلومینیوم گفت: قبل از بازی اول خیلی از موارد بود که در شأن این باشگاه نبود، بعد از انتخاب هیأت مدیره و مدیرعامل جدید یک هفته قبل از مسابقات زمان لازم را برای نقل و انتقالات، ساختن یک تیم جدید و تشکیلات باشگاه از دست داده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: حتی بدون سرپرست تیم بودیم و تیم را با عوامل باشگاه اداره کردیم، کار سخت بود و سخت‌ترین روز‌های فوتبالی بود اما بعد از بازی اول صحبت‌هایی با هیأت مدیره انجام دادیم، در چند روز کار‌های مثبتی در باشگاه اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: با این‌که کسری داریم اما فکر می‌کنم موارد جزئی در یک هفته حل شود تا تمرکزمان را به مسائل فنی بدهیم؛ بعد از بازی با نساجی چند روز در تمرینات نبودم و بعد از این‌که برخی مسائل حل شد گفتم انگار اولین روز حضورم در آلومینوم است، قبل از آن تمرکز فنی نداشتیم و نمی‌توانستیم کار تاکتیکی انجام دهیم.

خطیبی با بیان این‌که الان وضعیت در حال خوب شدن است، عنوان کرد: تیمی که داریم 4 یا 5 بازیکن جدید این هفته گرفتیم و تا به هماهنگی تاکتیکی، فنی و بدنی برسند، زمان می‌برد، این تیم بعد از یک ماه از تیم‌های خوب کشورمان خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به این‌که هیچ موقع از این تیم و شهر جدا نمی‌شوم، گفت: مدتی که در اراک بودم غیر از خوبی از مردم و مسؤولان ندیدم و همیشه خاطرات خوب داشتم اما بعد از صعود اتفاقاتی افتاد که به تیم و باشگاه ضربه زد.

وی در ادامه بیان داشت: بعد از بازی اول هیأت مدیره جدید مشخص شد، شخصیت تیمی برای من مهم است و در حال به وجود آمدن است و همه در حال تلاش برای درست کردن این شخصیت تیمی هستند؛ اکنون چیزی که می‌خواستم انجام شده و امیدوارم در ادامه راه باشگاه را به هدفی که دارد، برسانیم.

خطیبی در مورد بازیکنان جدید این تیم گفت: هیچ مربی نمی‌تواند در چند جلسه تمرین نظر زیادی بدهد و این کار به زمان نیاز دارد اما سعی کردیم خیلی کار کنیم و هرچه زودتر بازیکنان جدید را با بقیه هماهنگ کنیم، بازیکنان باکیفیتی را جذب کردیم؛ این تیم یک ماه دیگر بهترین فوتبال را بازی خواهد کرد و قول می‌دهم از کیفیت مناسبی که هواداران اراک می‌خواهند به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک افزود: بازی تدارکاتی خوبی با سپاهان انجام دادیم و آن بازی کمک زیادی به ما کرد، امیدوارم بازی دوستانه بتواند سبب یک بازی خوب در نقش‌جهان شود.

وی در پایان گفت: در اصفهان در ذوب‌آهن و سپاهان بازی کردم و خاطرات خوبی در این شهر دارم، همبازی‌هایم در کادر فنی سپاهان هستند؛ امیدوارم محرم و محمود کریمی و رحمان احمدی موفق باشند و آرزوی موفقیت برای محمدرضا ساکت دارم، امیدوارم سپاهان به هدفی که دارد برسد.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول