اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دفاتر ازدواج را تعطیل کنید/ تلفات دو رقمی کرونا در استان فاجعه بار است

دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد پیشنهاد تعطیلی کامل دفترخانه‌های ثبت ازدواج و برخورد قاطع با مداحان را مطرح کرد.

دفاتر ازدواج را تعطیل کنید/ تلفات دو رقمی کرونا در استان فاجعه بار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد عبدالرضا علیمحمدی عصر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، گفت: ما مسؤولان نتوانستیم به خوبی مدیریت کنیم و تصمیم‌گیری‌های موثری داشته باشیم که در این وضعیت بحرانی قرار گرفتیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد با اشاره به بی‌توجهی به بسیاری از هشدارها، ادامه داد: دست ما زمانی بسته بود برای اعمال محدودیت‌های سختگیرانه اما امروز که از مصوبات ملی ما را ملزم به اجرا کرده باید با تمام توان این زنجیره انتقال را بشکنیم و مقداری این فشار روی دوش کادر درمان را کم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: محدودیت در بازار بخش کوچکی از مقابله است و باید به هر صورتی که شده جلو برگزاری مراسمات خانوادگی به خصوص مراسمات ترحیم با تجمعات شدید انسانی را بگیریم و خود مسؤولان استانی نباید در چنین مراسماتی شرکت کنند تا بتوانند نسخه‌ای برای گذر از این بحران برای مردم بپیچند.

علیمحمدی با فاجعه‌بار خواندن این تلفات دورقمی روزانه که در اثر گسترش ویروس کرونا در استان ایجاد شده، خاطرنشان کرد: پلیس حق ندارد خود را در مواقع مشاهده تخلفاتی از جمله برگزاری مراسم در نزدیکی آرامستان‌ها درگیر نکند و باید تذکر دهد و در صورت تمرد برخورد کند و حضور قدرتمندی در جامعه برای گذر از این بحران داشته باشد.

وی تاکید کرد:اگر امروز  اقدامات جدی و برخورد قاطع با متخلفین را  در دستور کار قرار ندهیم ممکن است شاهد افزایش چشمگیر تلفات کرونا باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد در پایان پیشنهاد تعطیلی کامل دفترخانه‌های ثبت ازدواج  و برخورد قاطع با مداحان را ارائه داد که در دستور پیگیری ستاد استانی ویروس کرونا قرار گرفت.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول