اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پرداخت تسهیلات 200 تا 300 میلیون ریالی به کسبه بردسکن

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: به کلیه کسبه آسیب‌دیده از کرونا بدون کارکرد حساب، تسهیلات 200 تا 300 میلیون ریالی با تایید اتق اصناف و فرمانداری پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات 200 تا 300 میلیون ریالی به کسبه بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، مهدی تقوایی امشب در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بردسکن که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: به کلیه کسبه آسیب‌دیده از کرونا بدون کارکرد حساب، تسهیلات 200 تا 300 میلیون ریالی با تایید اتاق اصناف و فرمانداری پرداخت می‌شود.

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه تسهیلات مشاغل خانگی بردسکن افزایش می‌یابد، ادامه داد تسهیلاتی که به مبلغ سهمیه این شهرستان اضافه خواهد شد، ویژه بانوان است که دراین راستا با معرفی امور زنان بردسکن و بررسی لازم توسط اداره کار در این شهرستان برای رشته‌های مشاغل خانگی تسهیلاتی به آنان پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: در چارچوب الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی تاکنون یک هزار و ۲۷۲ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۳۳ هزار و ۸۵۱ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۲۲۱ هزار و ۳۲۲ نفر در سامانه به ثبت رسیده است.

تقوایی بیان کرد: از میان این طرح‌ها، بیش از 235  طرح با حجم سرمایه‌گذاری ۱۱ هزار و ۶۴۹ میلیارد تومان به ۱۰۰ درصد پیشرفت رسیده است.

واگذاری زمین‌های دولتی به ادارات نیازمند تصویب در شهرستان‌ها و تایید استانداری است

مدیر شهر و روستای استانداری خراسان رضوی هم در این جلسه با بیان اینکه یکسری از کارها با مصوب شدن در شهرستان قابل حل است، اظهار کرد: برای واگذاری زمین‌های دولتی به ادارات  باید پس از مصوب شدن در جلسه‌ای در فرمانداری موضوع بررسی و برای تایید به استان اعلام شود.

علیرضا خادم پیر با اعلام اینکه هم‌اکنون در خراسان رضوی ۶.۴ میلیون نفر جمعیت در ۷۷ شهر دارای شهرداری وجود دارد که ۶۴ شهر از این تعداد، کمتر از ۵۰ هزار نفر جمعیت دارند، افزود: اکنون خدمات داده شده توسط شهرداری در حد مناسب است، ولی هنوز هم جای کار دارد، شهرداران در خراسان رضوی بیش از این  در ایجاد فضاهای خدماتی وعمرانی پیگیر باشند.

 وی تاکید کرد: توجه به معماری اسلامی و نگاه به طرح‌هایی که دارای زمینه رفاهی برای شهروندان هستند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده که این موضوع باید مد نظر شهرداری‌ها قرار بگیرد.

اجرای طرح‌هایی که بری مردم بردسکن تبدیل به آرزو شده است

فرماندار بردسکن نیز در ادامه این جلسه گفت: کنار گذر بردسکن پروژه‌ای 12 ساله، دوبانده کردن جاده بردسکن به سمت خلیل‌آباد، تامین زمین ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن، تامین زمین برای ساخت ادارات فاقد ساختمان و احیای بافت فرسوده از جمله مسائل ومشکلات این شهرستان محسوب می‌شود.

مجتبی شاکری با بیان اینکه بردسکن در شاهراه ارتباطی چندین استان و شهرستان قرار دارد، اظهار کرد: رفع مشکلات دراین شهرستان بعضا با  طرح‌هایی که نیمه کاره رها شده، امکان‌پذیر است، به نظر می‌رسد، اجرای این طرح‌ها برای مردم بردسکن تبدیل به آرزو شده است.

انتهای پیام/ 70050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول