اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کشف 26 تن گندم قاچاق در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 26 تن گندم قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال توسط ماموران انتظامی شهرستان ایجرود خبر داد.

کشف 26 تن گندم قاچاق در زنجان

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان ایجرود حین گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلر حامل بار گندم مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
خانی‌پور گفت: در بازرسی از خودرو 26 تن گندم قاچاق کشف که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی آن، یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شد.
 وی با اشاره به دستگیری یک متهم  بیان داشت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان همچنین از دستگیری سارق اموال نیز خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی در سطح شهرستان زنجان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان زنجان قرار گرفت.
 وی با اشاره به اینکه در این راستا ماموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی، 5سارق را شناسایی و دستگیر کردند، اضافه کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به 5 فقره سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
 خانی‌پور کشف 14 فقره سرقت در ابهر را نیز از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در این ایام برشمرد و گفت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در سطح شهرستان ابهر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و تلاش ماموران تجسس کلانتری 11 ابهر یک سارق حرفه‌ای شناسایی و دستگیر شد.
 وی تصریح کرد: متهم در نحقیقات تخصصی و فنی پلیسی و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 14 فقره سرقت از اماکن خصوصی، مغازه و قطعات خودرو در سطح شهرستان ابهر اعتراف کرد.

خانی‌پور با اشاره به اینکه اخیرا سه سارق نیز در شهرستان زنجان دستگیر شده است، گفت: ماموران پلیس آگاهی استان زنجان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی با هوشیاری یک سارق داخل خودرو را حین سرقت شناسایی و دستگیر کردند.
 
وی افزود: همچنین در عملیات دیگری ماموران پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، مخفیگاه 2 سارق اماکن خصوصی  و منزل را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه هر 2 متهم را دستگیر و 4 فقره سرقت کشف شد.
خانی‌پور در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد. از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، درصورت مواردمشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول