اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای طرح «محله‌های اسلامی»‌ در سمنان/ بسیج از مشکلات محلات گره‌گشایی می‌کند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از اجرای طرح «محله‌های اسلامی»‌ در این استان با هدف گره‌گشایی از مشکلات محلات خبر داد.

اجرای طرح «محله‌های اسلامی»‌ در سمنان/ بسیج از مشکلات محلات گره‌گشایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی صبح امروز در نشست ویدئوکنفرانسی بررسی مسائل و مشکلات محله‌های اسلامی استان سمنان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در سالن جلسات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار کرد: در سال‌های گذشته، مناطق مسکن مهر و بافت فرسوده در مناطق شهری استان در قالب محله‌های اسلامی شناسایی شد تا با همراهی مردم آن مناطق و بسیج برای گره‌گشایی از مشکلات احتمالی آنان اقدام شود.

او گفت: اعتبارات خوبی در سال‌های گذشته برای گره‌گشایی از مشکلات محله‌های اسلامی استان سمنان مصوب شد و تخصیص یافت و این رویه اصولی با همکاری سپاه و دستگاه‌های اجرایی استان و به یاری خداوند ادامه می‌یابد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: بسیج علاوه بر رفع مشکلات زیرساختی محله‌های اسلامی در بخش‌های اجتماعی و فرهنگی، با هدف مقابله با بزهکاری و آسیب‌های اجتماعی در محله‌های اسلامی هم ورود کرده است.

دامغانی افزود: بسیج همواره خادم و در کنار مردم بوده و در کنار آحاد جامعه بودن از افتخارات بسیج سازندگی است.

مدیران در کنار سپاه؛ برای گره‌گشایی از مشکلات

منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هم گفت: در قالب کمیته‌های شهرستانی و کارگروه استانی با همراهی سپاه و بسیج استان برای گره‌گشایی از مشکلات محله‌های اسلامی استان سمنان اقدام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به‌عنوان مدیران بسیجی، در کنار سپاه و بسیج مقتدر برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی هستیم و مدیران دستگاه‌های اجرایی تمام تلاش خود را برای گره‌گشایی از مشکلات مطرح‌شده در محله‌های اسلامی به کار گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره در کنار مردم و برای حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند، گفت: نقش بسیج و سپاه در رویدادهای مختلف کشور به‌عنوان دو بازوی تأثیرگذار نظام اسلامی همواره برجسته بوده است.

فخری اضافه کرد: در ابتدای شیوع کرونا ویروس، اولین نهادی که برای مقابله با این ویروس منحوس اعلام آمادگی کرد، سپاه و بسیج بود و در دهه‌های مختلف در بحث سازندگی و وقوع بلایایی طبیعی نقش دلاورمردان بسیجی بی‌بدیل بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: با رشادت‌های جوانان بسیجی ایران اسلامی، از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن عزیزمان در هشت سال دفاع مقدس حراست شد و این اقتدار با رشادت‌های مثال‌زدنی ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول