اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

لغو نماز جمعه در پنج شهر گیلان

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان با تأکید بر رعایت کامل دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا در گیلان گفت: نماز جمعه فردا در شهرهای آستارا، تالش، رودبار، سیاهکل و لنگرود برگزار نمی‌شود.

لغو نماز جمعه در پنج شهر گیلان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی عادلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تأکیدات ستاد ملی مبارزه با کرونا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تجمعات  مختلف در مناطق قرمز اظهار کرد: برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در استان گیلان اقامه نماز جمعه فردا در پنج شهر استان لغو شد.

وی  با تأکید بر رعایت کامل دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا در گیلان گفت: نماز جمعه فردا در شهرهای آستارا، تالش، رودبار، سیاهکل و لنگرود برگزار نمی‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به وضعیت سایر شهرستان‌ها بیان کرد: نماز جمعه در سایر شهرهای استان گیلان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی کما فی السابق  برگزار می‌شود.

عادلی با بیان اینکه حفظ سلامتی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی دغدغه نمازگزاران بوده و نمازهای جمعه هفته‌های گذشته، مؤید این موضوع است، گفت: نمازگزاران همواره  همراه با ماسک و بافاصله مشخص‌شده که مورد تأکید ستاد ملی مقابله با کرونا بوده  در صفوف نماز جمعه قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول