اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

بازاریابی مدرن، دلیل رعایت فاصله ی اجتماعی از تبلیغات سنتی

ما همواره به دنبال این هستیم تا مشتریان و مخاطبین بیشتری را جذب کسب و کار خود کنیم و برای این کار به روش های مختلفی هم دست زده ایم. یکی از این روش ها تبلیغات است. از چندین سال پیش تبلیغات به روش های سنتی رواج پیدا کرد و خیلی از کسب و کارها پول های زیادی را در این روش خرج کرده اند.

بازاریابی مدرن، دلیل رعایت فاصله ی اجتماعی از تبلیغات سنتی

اما با روی کار آمدن روش های مدرن در زمینه ی تبلیغات، فاصله ی ما از تبلیغات به روش های سنتی هر روز بیشتر می شود. علت اصلی منسوخ شدن روش های سنتی سرمایه گذاری بالا در این روش ها است. تبلیغات در تلویزیون و رادیو، مجلات و یا بیلبورد ها همگی از نوع سنتی هستند. درست است که این روش ها هنوز هم کاربرد بسیاری دارند و مناسب برای گروه های سنی خاصی هستند.

اما بازاریابی به روش مدرن که بخش عمده ی آن دیجیتال مارکتینگ است، در کنار هزینه های کم آن قابلیت های فوق العاده ی دیگری دارد و تاثیری بلند مدت را خواهد گذاشت. یکی از این قابلیت ها امکان آنالیز مشتریان است. ما متوجه می شویم که کدام کانال تبلیغاتی مناسب تر بوده و از هر کدام چه تعداد مشتری را جذب کرده ایم.

بازاریابی از طریق گوگل

موتور جستجوی گوگل به شدت قدرتمند است و طرق مختلف می توان مشتریان زیادی را جذب کرد. امروزه اکثر مردم هر سوالی که داشته باشند و یا هر محصول  خدماتی که بخواهند به سراغ گوگل می آیند و کلمه ی مورد نظر را سرچ می کنند. پس بودن در صفحه ی اول نتایج گوگل و بخصوص در سه لینک اول بسیار اهمیت دارد. یکی از روش ها بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل است. با سئو سایت شما سایتی دارید که مورد تایید الگوریتم های گوگل بوده و پس از چند ماه فعالیت درست، در صفحات اول گوگل جایگاه پیدا می کنید. سئو کردن سایت پروسه ای است که چند ماه طول می کشد ولی اگر تمامی تکنیک ها درست انجام شود پس از بودن در صفحه ی یک و ثبوت چند ماه، دیگر به سختی رتبه ی خود را از دست می دهید.

تبلیغات در خبرگزاری های معتبر

تا حالا خیلی پیش آمده که مقاله ای را از یک خبرگزاری مهم خوانده باشید که جنبه ی خبری هم دارد ولی در انتها و یا در ضمن مقاله، به سایتی دیگر لینک داده شده و یا نام برندی تاکید شده است. درست که مقاله جنبه ی خبری دارد ولی شما با یک رپورتاژ آگهی روبه رو بودید. خرید رپورتاژ از خبرگزاری های معتبر می تواند در عین اعتبار بخشیدن به سایت شما، مشتریان زیادی را نیز به سمت سایت سرازیر کند. خبرگزاری ها روزانه هزاران بازدید دارند که می تواند تاثیر زیادی بر روی ترافیک سایت شما بگذارد.

شبکه های اجتماعی را نادیده نگیرید

در این چند سال اخیر، بخصوص پس از اپیدمی کرونا، میزان فعالیت افراد در شبکه های اجتماعی بسیار گسترده تر شده است. یکی از روش های تبلیغات وابسته به مدیریت شبکه های اجتماعی به صورت اصولی و مطابق با تکنیک های روز است. شبکه هایی مانند اینستاگرام، تلگرام و توییتر در بین ایرانیان رواج پیدا کرده اند و تبلیغات در این شبکه های بسیار کارآمد و تاثیر گذار است.

 

تبلیغات را به چه شرکتی بسپاریم؟

برای تبلیغات به شیوه ی مدرن نیازمند یک شرکت دیجیتال مارکتینگ کاربلد و با تجربه هستید. شرکتی که بتواند نیازهای اصلی کسب و کار شما را پیدا کردن و با داشتن برنامه ای هدفمند تبلیغاتی موثر در کانال های ارتباطی مختلف اجرا کند. آژانس دیجیتال مارکتینگ تابان با سابقه ای 10 ساله در این زمینه و با داشتن تیمی متخصص آماده ی خدمت گذاری به شما دوستان است. 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول