اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برگزاری حضوری امتحانات دانش‌آموزان مشروط به مجوز ستاد ملی کرونا

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تمامی مدارس شرایط برگزاری امتحانات به صورت حضوری را دارند اما اولویت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان سلامت دانش‌آموزان خواهد بود.

برگزاری حضوری امتحانات دانش‌آموزان مشروط به مجوز ستاد ملی کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمدرضا ناظم‌زاده در خصوص برگزاری امتحانات دی ماه مقطع تحصیلی دوره متوسطه اول و دوم اظهار داشت: از دو منظر به امتحانات نگاه می‌کنیم، نگاه اول از نظر اصول آموزش و پرورش و نگاه دوم با توجه به سلامت جامعه است. 

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: اعتقاد ما برگزاری امتحانات به صورت حضوری است زیرا کیفیت بهتری دارد اما وقتی مسأله سلامت در میان باشد، از دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا پیروی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: اگر در دی ماه و زمان برگزاری امتحانات، مجوز حضور دانش‌آموزان در محل امتحان صادر شود، امتحانات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و راهکارهای مختلف برگزاری مانند گروه‌بندی دانش‌آموزان و طراحی چند نمونه سوال برای امتحانات انجام خواهد شد.

ناظم‌زاده ادامه داد: تمام مدارس آمادگی لازم به منظور برگزاری امتحانات به صورت حضوری را دارند اما اولویت ما سلامت دانش‌آموزان بوده و همه این اتفاقات منوط به صدور مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه کرونا است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول