اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توزیع 10 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خمینی‌شهری در هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خمینی‌شهربا بیان اینکه رویکرد بسیج در هفته بسیج امسال خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است، گفت: در روز چهارم آذر ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان توسط بسیجیان پایگاه‌های بسیج شهرستان بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

توزیع 10 هزار بسته معیشتی  میان نیازمندان خمینی‌شهری در هفته بسیج

به گزارش خبرنگار فارس از خمینی‌شهر، محمد کریمیان ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال با عنوان بسیج پیشرو در خدمت و امید آفرین، است، اظهار کرد: امروز تاکتیک و نقشه دشمن القای ناامیدی در میان مردم به عنوان ولی نعمت انقلاب است و هر کس بتواند امید را میان مردم زنده کند به منزله جهاد کردن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خمینی‌شهربا بیان اینکه رویکرد بسیج در هفته بسیج امسال خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است، گفت: نخستین برنامه شاخص مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک‌‎های مومنانه است که در روز چهارم آذر ۱۰ هزار بسته  معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان توسط بسیجیان پایگاه‌های بسیج شهرستان بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

وی از شروع عملیات تعمیر و تکمیل ۵۰ منزل مسکونی  نیازمندان خبر داد و گفت: با حضور ۵۳ گروه جهادی  این عملیات اجرا می‌شود و تا پایان سال به اتمامن می‌رسد.

کریمیان با بیان اینکه مرحله سوم توزیع جهیزیه میان زوج‌های نیازمند به تعداد ۲۶ پک با الویت کاهای ایرانی تهیه انجام می‌شود، گفت: یکی از عرصه‌های مهم اشتغال جوانان و خانواده‌های بدسرپرست و بی‌سرپرست است که بسیج در این عرصه نیز پیشتاز است و یکی از برنامه های شاتخص ما افتتاح کارگاه اشتغال در محله جوی‌آباد و  وازیچه است که به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با مرکز استان در روز سوم آذر افتتاح و زمینه ۴۵۰ نفر فراهم می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خمینی شهر بیان داشت: برگزاری همایش رزمندگان عرصه سلامت در راستای  تقدیر از 500 نفر از کادر درمانی  که به صورت شبانه‌روزی و با تفکر بسیجی در عرصه سلامت انجام می‌دهند و برنامه تقدیر در بیمارستان 9 دی این شهرستان در طول هفته بسیج تجلیل می‌شوند و رزمایش گشت‌های رضویون بسیج در راستای پیشگیری از سرقت از دیگر برنامه‌های این ناحیه مقاومت در هفه بسیج است.

وی ویزیت رایگان بیماران با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی و ارئه خدمات توسط قرارگاه سلامت محله محور با نام سردار سلیمانی به دبیری  پایگاه‌های بسیج با ریاست ائمه جماعات با هدف فرهنگ‌سازی در جهت کنترل ویروس کرونا بین مردم را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان خمینی شهر اعلام کرد و گفت: در هفته بسیج امسال برنامه‌های مختلفی با رعابت پروتکل‌های بهداشتی و یا در فضای مجازی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول