اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

امام جمعه فیروزکوه: مسؤولان بیشتربه ظرفیت طب ایرانی - اسلامی توجه کنند

امام جمعه شهرستان فیروزکوه در پیام نمازجمعه این هفته خود با تاکید بر استفاده بیشتر از ظرفیت طب ایرانی - اسلامی اظهارداشت: اولین و مهم ترین ویژگی و شاخص بسیجی نمونه، حضور مخلصانه و فعال در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و سیاسی است.

امام جمعه فیروزکوه: مسؤولان بیشتربه ظرفیت طب ایرانی - اسلامی توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین حسن حیدری امام جمعه فیروزکوه در پیام جمعه این شهرستان اظهار کرد: هرکس اهل تقوا باشد ‌خداوند متعال برایش گشایش حاصل می‌کند و از راهی که گمان ندارد، روزی‌اش را می‌رساند.

وی گفت: اولین و مهم‌ترین ویژگی و شاخص بسیجی نمونه، حضور مخلصانه و فعال در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و سیاسی است؛ برای مقابله با ویروس کرونا، نیاز به بسیج همگانی داریم و همه باید از دستورات ستاد ملی کرونا تبعیت کنیم.

امام  جمعه فیروزکوه افزود: مسؤولان وزارت بهداشت برای پیشگیری و درمان کرونا به ظرفیت عظیم طب ایرانی اسلامی عنایت بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: پس از شکست ترامپ در انتخابات آمریکا، نوعی فضاسازی رسانه‌ای با هدف ترساندن مردم از جنگ و بزک کردن بایدن و وعده گشایش با مذاکره و سازش در حال شکل‌گیری است.

وی تصریح کرد: اولاً آمریکا به خوبی می‌داند که دوران بزن در رو تمام شده است و هرگونه اقدام احتمالی آمریکا علیه ایران، با سیلی محکمی پاسخ داده خواهد شد و امروز ایران اسلامی در موضع قدرت و بازدارندگی است؛ ثانیا در دشمنی با ایران اسلامی، هیچ تفاوتی بین ترامپ و بایدن نیست و جزو ماهیت دستگاه حاکمه آمریکا است. 

امام جمعه شهرستان فیروزکوه بیان داشت: هدف از جوسازی‌ها، مقدمه سازی برای مذاکره و سازش با آمریکا است ولی با وجود تجربه برجام، انسان عاقل با چنین دولت بد عهد و غدّاری، مذاکره نمی‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری در پایان گفت: ناو اقیانوس ‌پیمایِ شهید رودکی که همه تجهیزات آن از تولیدات داخلی و توسط جوانان متخصص مؤمنِ انقلابی طراحی و عملیاتی شده است، جمهوری اسلامی را از یک قدرت منطقه‌ای به یک بازیگر بزرگ بین‌المللی تبدیل کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول