اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

آستاراخان میزبان میزگرد «توسعه حمل و نقل پایدار در خزر»

به میزبانی آستاراخان روسیه میزگرد بین‌المللی با موضوع «نقش بی‌طرفی عشق آباد در تضمین توسعه پایدار در حمل و نقل و لجستیک خزر» برگزار شد.

آستاراخان میزبان میزگرد «توسعه حمل و نقل پایدار در خزر»

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، کنسولگری ترکمنستان در آستاراخان روسیه میزگرد بین‌المللی با موضوع «نقش بی‌طرفی عشق آباد در تضمین توسعه پایدار در حمل و نقل و لجستیک خزر» برگزار کرد.

در برپایی این میزگرد آژانس روابط بین الملل منطقه آستاراخان، نمایندگانی از جوامع بازرگانی، کارشناسان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و همچنین روزنامه نگاران ترکمن در منطقه آستاراخان نیز حضور داشتند.

در این نشست، موضوعات توسعه حمل و نقل و لجستیک میان روسیه و ترکمنستان و همکاری در زمینه حمل و نقل و تدارکات در منطقه خزر و پشتیبانی کارکنان بخش لجستیک این منطقه، تعامل موسسات آموزش عالی در زمینه حمل و نقل و تدارکات بررسی شد.

در این میز گرد کنسول ترکمنستان و «تروپیتسون» رئیس آژانس روابط بین الملل سخنانی کردند. همچنین در این نشست رؤسای بندرهای دریایی، نمایندگان منطقه ویژه اقتصادی «لوتوس» ، مراکز حمل و نقل و تدارکات و ساختارهای تجاری، روسا و کادر آموزشی ارتباطات مهندسی، فنی و حمل و نقل ترکمنستان، موسسه حمل و نقل دریایی و رودخانه‌ای خزر به نام (KIMRT) از دانشگاه دریایی به نام آپراکسین و دانشگاه فنی مهندسی دولتی آستاراخان (ASTU) نیز حضور داشتند.

در این نشست توسعه همکاری مورد بحث قرار گرفت و تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه مهندسی و فنی ارتباطات و حمل و ترکمنستان و موسسه حمل و نقل دریایی و رودخانه‌ای خزر به نام ژنرال-دریادار آپراکسین امضا شد. 

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول