اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بارش گسترده باران تا ساعاتی دیگر در خراسان رضوی/ احتمال آبگرفتگی و بارش برف

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه تا چند ساعت آینده بارش‌های گسترده‌ای اکثر نقاط استان را پوشش می‌دهند، گفت: به نظر می‌رسد شدت این بارش‌ها که تا فردا شب ادامه دارد، در نواحی جنوبی بیشتر باشد.

بارش گسترده باران تا ساعاتی دیگر در خراسان رضوی/ احتمال آبگرفتگی و بارش برف

محمد غیوری‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: در حال حاضر آسمان اکثر نقاط خراسان رضوی ابری است و انتظار می‌رود در چند ساعت آینده این ابرها به آسمان تمام نقاط خراسان رضوی وارد شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه تا چند ساعت آینده بارش‌های گسترده‌ای اکثر نقاط استان را تحت تاثیر قرار می‌دهند، بیان کرد: به نظر می‌رسد شدت این بارش‌ها در نواحی جنوبی بیشتر باشد و تا اوایل شب ادامه دارد.

وی افزود: احتمال آبگرفتگی معابر به ویژه نواحی در جنوبی وجود دارد. بارش برف در نواحی سردسیر تا اواخر امشب و اوایل صبح  فردا در تمامی نقاط خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

غیوری‌خواه با بیان اینکه از فردا اواخر شب هوای خراسان رضوی صاف می‌شود، تصریح کرد: انتظار داریم دمای امروز به نسبت روز گذشته افزایش پیدا کند، فردا شاهد خنک شدن هوا به ویژه در نواحی شمال شرقی هستیم و از دوشنبه هوا گرم‌تر می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه‌ داد: سبزوار با دمای هوای ۱۵+ درجه سانتیگراد و گلمکان با دمای ۷- درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان بودند.

وی افزود: طی این مدت بیشینه و کمینه دمای هوای مشهد هم به ترتیب بین ۷+ و ۴- درجه سانتیگراد در حال نوسان بوده است.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول