اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اختصاص 100 میلیارد اعتبار بانکی و عمرانی توسط بنیاد علوی برای مناطق محروم لرستان

استاندار لرستان گفت: طبق قولی که مدیرعامل بنیاد علوی دادند، قرار شد امسال حداقل 100 میلیارد تومان اعتبارات بانکی و عمرانی را در مناطق محروم 2 شهرستان کوهدشت و الیگودرز هزینه شود.

اختصاص 100 میلیارد اعتبار بانکی و عمرانی توسط بنیاد علوی برای مناطق محروم لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید موسی خادمی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ادامه کمک‌ها و حمایت‌های بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی به استان کمتر توسعه‌یافته لرستان داشتند، در چند ماه اخیر نیز توافق‌های خوبی با بنیاد علوی صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این توافق، برخی از بخش‌ها و دهستان‌های فوق‌العاده محروم به طور ویژه حمایت می‌شوند.

استاندار لرستان با اشاره به شروع عملیات اجرایی عمران و آبادانی بنیاد علوی در مناطق محروم استان، افزود: در همین راستا امروز جلسه هماهنگی را با مدیرعامل بنیاد برگزار کردیم.

خادمی بیان داشت: در این جلسه طبق قولی که مدیرعامل بنیاد علوی دادند، قرار شد امسال حداقل 100 میلیارد تومان اعتبارات بانکی و عمرانی را در مناطق محروم  2 شهرستان کوهدشت و الیگودرز هزینه شود.

وی بیان داشت: این میزان اعتبار در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی صرف خواهند شد و در فعالیت‌ها طی سال‌های آینده بیشتر می‌شود، به‌گونه‌ای که این مناطق را به حداقل میانگین مناطق توسعه‌یافته استان برسانیم.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول