اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افتتاح 120 پروژه عمرانی طی هفته بسیج در زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اجرای یک هزار و ۸۱۵ پروژه در سال گذشته افزود: امسال نیز بیش از ۵۰۰ پروژه آغاز شده که ۱۲۰ پروژه در هفته بسیج افتتاح خواهد شد.

افتتاح 120 پروژه عمرانی طی هفته بسیج در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به مناسبت هفته بسیج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای عرصه خدمت و سلامت اظهار داشت: بسیج در عرصه‌های مختلف و از بدو تشکیل در صحنه‌های مختلف حضور داشته و خدمت رسانی کرده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیج امروز در عرصه‌های مختلف و صحنه‌های مختلف آمادگی خدمت رسانی به مردم ایران را دارد، تصریح کرد: امروز پایگاه‌های بسیج در جای جای استان و کشور در قالب گردان‌های عاشورا، الزهرا و بیت‌المقدس آمادگی دفاع از کیان نظام و انقلاب اسلامی را دارد.

وی با اشاره حضور بسیج در عرصه‌های فرهنگی گفت: همه ساله بیش از ۱۵ هزار برنامه فرهنگی و بصیرتی اجرا می‌شد که امسال با توجه به شیوع کرونا در قالب فضای مجازی انجام می‌شود.

سردار کرمی با بیان اینکه در بحث زیرساخت‌ها نیز کارهای خوبی انجام گرفته است، تصریح کرد: در زمینه‌های فرهنگی زیرساختی و محرومت‌زدایی کارهای خوبی انجام گرفته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اجرای یک هزار و ۸۱۵ پروژه در سال گذشته افزود: امسال نیز بیش از ۵۰۰ پروژه آغاز شده که ۱۲۰ پروژه در هفته بسیج افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بخش معیشتی نیز ۲۲۰ هزار بسته معیشتی با همکاری دستگاه‌ها و نهادها جمع‌آوری و توزیع شده است، افزود: همچنین ۱۵۹ سری جهیزیه نیز با همکاری مسؤولان توزیع شده است.

سردار کرمی با اشاره به تشکیل صندوق قرض الحسنه گقت: با ایجاد این صندوق مشاغل مختلفی ایجاد شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: در هفته بسیج ۹۰ عنوان برنامه با حضور بسیجیان که اکثر آنها در قالب خدمت به مردم است اجرا خواهد شد، افزود: برنامه‌های تجمیعی هم در قالب فضای مجازی برگزار خواهد شد.

تبدیل تهدیدها به فرصت توسط بسیج

در ادامه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در سخنانی با تبریک هفته مبارک بسیج به محضر مبارک مقام معظم رهبری و همه ملت ایران تصریح کرد: امیدواریم این هفته فرصت مناسبی برای بازگویی دستاوردهای بسیج برای مردم ایران باشد.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی با بیان اینکه بسیج شجره طیبه است، تصریح کرد: در گذشته امام راحل و امروز مقام معظم رهبری راهبردهای مختلفی را در راستای ادامه راه انقلاب ترسیم کرده‌اند که باید برای ادامه راه انقلاب در این زمینه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه وقتی یکی از ویژگی‌های بسیج و سپاه تبدیل تهدیدها به فرصت بوده است، ادامه داد: بسیج وعده‌های الهی را تحقق کرده و تهدیدهای علیه نظام و انقلاب را به فرصت بزرگی تبدیل کرده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان افزود: امروز بسیج و سپاه در عرصه‌های مختلف تهدید شده است که همه این تهدیدها فرصتی برای نظام و انقلاب شده و توانسته‌ایم از این فرصت‌‌ها برای ادامه راه انقلاب استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه اگر روزی سیل وجود دارد بسیج در صحنه است، تصریح کرد: در پی شیوع ویروس کرونا نیز تبدیل به فرصتی شده تا بسیج در خدمت به مردم و اقشار ضعیف وارد صحنه و عمل شده و به خوبی عمل کند.

بیگدلی با بیان اینکه امروز بسیج در عرصه‌های مختلف در صحنه بوده است و در همه صحنه‌ها موفق عمل کرده است، تصریح کرد: اگر امروز چشممان به داخل و خودمان باشد و چشممان به غرب و شرق نباشد توانسته‌ایم موفق عمل کنیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه امروز ما میثاق می‌بندیم تا در راه نظام و انقلاب باشیم و تا زمینه ظهور پا در رکاب ولایت باشیم، تصریح کرد: امیدوارم در رکاب آن حضرت در راستای اعتلای اسلام تلاش کنیم.

خواست رهبری حضور بسیج در صحنه است

در ادامه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تبریک چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج   اظهار کرد: وقتی فلسفه تشکیل بسیج را می‌بینیم آینده‌نگری برای نظام و انقلاب است.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی با بیان اینکه امروز شناسنامه بسیج پرافتخار، پر برکت و مملو از ایثار و رشادت است، افزود: امروز خواست رهبر معظم انقلاب، پیشرو بودن بسیج در عرصه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه امروز بسیج در عرصه‌های مختلف حضور دارد و توانسته موثر واقع شود، ادامه داد: خواست رهبری انقلاب در صحنه بودن بسیج در عرصه‌های مختلف است.

امام جمعه زنجان به کمک‌‌های معیشتی به نیازمندان اشاره کرد و گفت: به نظر من در یک عرصه در صحنه نبودیم و آن کمک‌های مردمی استان بود.

وی با بیان اینکه یا من آمار درستی ندارم و یا اطلاعات درستی ارائه نشده است گفت: اغلب کمک‌های صورت گرفته از خارج استان بوده است و به نظرم باید در این زمینه تلاش شود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به خدمت بسیجیان در عرصه‌های مختلف گفت: حلقه‌های صالحین آخرین ورژن تربیتی برای بچه‌های مسجد است و باید آموزش‌های لازم به آنها ارائه شود.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی برای مقام معظم رهبری تصریح کرد: در بحث فضای مجازی باید حضور بسیجیان تقویت شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به حضور بسیج در زمینه سازندگی گفت: در این زمینه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و باید این گونه اقدامات بیش از پیش نیز تقویت شود.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه عمران و آبادی افزود: این گونه اقدامات موجب دلگرمی مردم و محرومان شده است و به نظرم حضور روحانیون در کنار تیم‌‌ها بسیار خوب و موجب تقویت روحیه جوانان می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر امید آفرینی بسیج در جامعه با تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: باید تلاش کنیم تا رفتار ما طبق خواسته رهبری باشد.

انتهای پیام/۲۳۰۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول