اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

پاسخ به ابهامات تولید واکسن کرونا در ایران توسط نماینده سازمان بهداشت جهانی

دبیر اتحادیه زیست شناسان ایران با بیان اینکه بررسی خانواده کووید (سارس و کویید 19) با حضور نماینده سازمان بهداشت جهانی در دستورکار قرار دارد، گفت: تلاش شده با برگزاری وبینار«بررسی ویروس کرونا» به ابهامات وسوالات درمورد واکسن کرونا پاسخ داده شود.

پاسخ به ابهامات تولید واکسن کرونا در ایران توسط نماینده سازمان بهداشت جهانی

بهمن مرادی، دبیر اتحادیه زیست شناسان ایران، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه امروزه همه به نحوی درگیر با تاثیرات ویروس کرونا هستیم، گفت: کرونا ویروس به شکل کاملا محسوسی جهان پیرامون همه ما را تغییر داده؛ از بالا رفتن نرخ طلاق گرفته تا شاخص‌های افسردگی و رکور اقتصادی کشورها؛ تا نرخ وحشتناکه مرگ و میر ناشی از آن که متاسفانه در بطن جامعه ها تحلیل درستی برای بررسی کرونا انجام نمی‌شود.

دبیر اتحادیه زیست شناسان ایران بیان کرد: علاوه بر این‌ها اخبار ضد و نقیض تولید واکسن جامعه را سردرگم کرده است. مخصوصا در کشورما که تحریم‌ها نیز بر رسیدن واکسن به کشور تاثیر گذار خواهند بود. آیا در حال حاضر واکسن مطمئن و صد درصدی برای کرونا ساخته شده؟ کدام واکسن مورد تایید سازمان بهداشت جهانی است؟ بررسی و اطلاع دقیق از شرایط و شناخت این ویروس در حال حاضر بهترین کمک به مردم است.

این مقام مسؤول ادامه داد: در همین راستا اتحاد زیست شناسان ایران در یک سری وبینار، با حضور اساتید از حوزه های مختلف، به بررسی و تحلیل کرونا ویروس پرداخته است. 

به گفته دبیر اتحادیه زیست شناسان ایران در جدیدترین وبینار از سری وبینارهای تحلیل کرونا، این مجموعه با حضور نماینده سازمان بهداشت جهانی، پروفسور رضا نصیری  به بررسی خانواده کووید (سارس و کویید 19)  پرداخته است. 

وی یادآور شد: پروفسور رضا نصیری استاد بیماری‌های عفونی و فارماکولوژی بالینی از دانشگاه میشیگان است که در این وبینار به بررسی تاریخچه سارس کووید 2، اپیدمیولوژی کووید 19، بررسی نقش واکسن‌ها در پاندمی‌ها و پیامدهای احتمالی خواهند پرداخت. 

مرادی با اشاره به اینکه این وبینار یکشنبه 2 آذر 99 مصادف با 22 نوامبر 2020 برگزار خواهد شد، افزود: متقاضیان می‌توانند این وبینار را در سامانه و پیج اتحاد زیست شناسان ایران به آدرس: BIOLOGYSTUDENTS_UNION پیگیری کنند.

دبیر اتحادیه زیست شناسان ایران اظهار کرد: تلاش شده با برگزاری وبینار«بررسی ویروس کرونا» باحضور پروفسور نصیری مشاور ارشد سازمان بهداشت جهانی به ابهامات و سوالات در مورد واکسن کرونا پاسخ داده شود.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول