اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

بسیج با رایحه خوش رفع محرومیت، حفظ وحدت و ایجاد امنیت، عجین شده است

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سیستان‌وبلوچستان به مناسبت هفته بسیج اعلام کرد: با مجاهدت‌های مثال‌زدنی فرزندان شیعه و اهل سنت خطه پهناور و غیورپرور سیستان ‌و بلوچستان، نام زیبای بسیج با رایحه خوش رفع محرومیت، حفظ وحدت و ایجاد امنیت، عجین شده است.

بسیج با رایحه خوش رفع محرومیت، حفظ وحدت و ایجاد امنیت، عجین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی و احمدعلی موهبتی در پیام مشترک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشتند: هفته بسیج یادآور شجره طیبه‌ای است که به دست امام خمینی(ره) در بوستان انقلاب ‌کاشته شد و امروز به درختی تنومند مبدل شده که ریشه در دل‌های مردم خصوصا نسل جوان دارد و در سرتاسر جهان اسلام ثمرات و برکات خود را نشان می‌دهد.

این پیام می افزاید: بسیج مصداق بارز آیات شریفه «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم» و «وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا»2 است که در مسیر یاری دین خدا و در عرصه‌های مختلف جهاد وارد شده و با توکل بر خداوند متعال بن بست‌ها را از پیش روی برداشته و با جلوه‌گر ساختن اقتدار نظام اسلامی، مایه امیدواری دوستان و پیروان راه حق و عامل خشم و یأس شیاطین جن و انس گشته است.

در این پیام آمده است: مرور خاطرات دور و نزدیک این سرزمین مؤید این نکته است که ورود تفکر و روحیه بسیجی به عرصه‌های مختلفی از جمله دفاع مقدس، دفاع از حرم و سایر عرصه‌های علمی، سازندگی و... همواره راهگشا و قدرت‌آفرین بوده و بدون شک گسترش این روحیه و منش در جامعه، نسخه شفابخش گذر از تنگناها و مشکلات است.

این پیام می افزاید: امروز به لطف خداوند و با مجاهدت‌های مثال‌زدنی فرزندان شیعه و اهل سنت خطه پهناور و غیورپرور سیستان ‌و بلوچستان، نام زیبای بسیج با رایحه خوش رفع محرومیت، حفظ وحدت و ایجاد امنیت، عجین شده است و این ثمرات جز با ولایتمداری بسیجی‌های بااخلاص، مدیریت هوشمندانه فرماندهان و برکت خون شهدای بسیج قابل تحقق نبود.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و ادای احترام به مقام شامخ شهدای بسیج، هفته بسیج را به همه بسیجیان عالم به ویژه نیروهای مخلص و بااراده فعال در استان سیستان ‌و بلوچستان تبریک عرض نموده و رشد و تعالی این شجره طیبه را در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) بالاخص توصیه‌های معظم‌له برای گام دوم انقلاب اسلامی از محضر خداوند متعال خواستاریم.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول