اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

بسیج بی‌منت و بدون هزینه در کنار سایر دستگاه‌ها خدمت می‌کند

فرمانده سپاه کردستان گفت: تا به امروز بسیج هزینه‌های زیادی داده و شهدای بسیار تقدیم کرده است ضمن اینکه بی‌منت و بدون دریافت هزینه در کنار سایر دستگاه‌ها خدمت می‌کند.

بسیج بی‌منت و بدون هزینه در کنار سایر دستگاه‌ها خدمت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان انتظامی و مرزبانی کردستان با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج متعلق به همه آحاد ملت بخصوص نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

فرمانده سپاه کردستان تصریح کرد: این یک واقعیت است که امنیت، پیشرو همه توسعه، مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.

وی اذعان کرد: یکی از نیازهای اولیه انسان‌ها بعد از مسکن و تغذیه و بهداشت، امنیت است و این با حضور همه مجموعه نیروهای مسلح حاصل می‌شود.

سردار حسینی در ادامه گفت: بسیج در حقیقت یک ودیعه الهی برای کشور دانست که فعالیت در ابعاد و عرصه‌های مختلف از ماموریت‌های این نهاد انقلابی است.

وی افزود: بسیج یکی از نیازهای کشور بود که با اندیشه امام برای تداوم و پاسداری از انقلاب و بررسی مشکلات و خدمت به مردم شکل گرفت.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان همچنین گفت: تا به امروز بسیج هزینه‌های زیادی داده و و شهدای زیادی تقدیم کرده است ضمن اینکه بی‌منت و بدون دریافت هزینه در کنار سایر دستگاه‌ها خدمت می‌کند.

 سردار حسینی در پایان سخنانش خطاب به فرماندهان و معاونین انتظامی و مرزبانی کردستان گفت: بسیجی‌بودن را در رفتار و گفتار و اعمال شماها مشاهده کرده‌ایم و دعا می‌کنیم که همچنان در پاسداری از خون شهدا و دفاع از انقلاب کوشا باشید.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول