اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

هیچگونه انسداد معابر و آبگرفتگی در سطح شهر گزارش نشده است

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری از مسدود نبودن هیچ کدام از معابر شهری و نبود آبگرفتگی در نقاط مختلف شهر در پی بارش رحمت الهی و برودت هوا، با توجه به آماده باش حداکثری نیروهای خدمات شهری خبر داد.

هیچگونه انسداد معابر و آبگرفتگی در سطح شهر گزارش نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری، سید محسن رهنمایی اظهار داشت: در پی اخطار هواشناسی مبنی بر اعلام هشدار درباره وزش باد شدید لحظه ای و بارش رگباری باران به همراه رعد و برق و همچنین بارش تگرگ و برف طی ساعات پایانی شب گذشته  و امروز در سطح استان، ۵۵ دستگاه ماشین بیل برف روب سنگین ، ۸۵ دستگاه ماشین بیل برف روب نیمه سنگین، ۲۷ دستگاه ماشین مینی لودر، ۳ دستگاه لودر، ۲۵ دستگاه تانکرجهت رفع آبگرفتگی ،۱۶ گریدر و ۸۳ دستگاه ماشین نمک پاش به صورت آماده باش در سطح شهر حضور داشتند.

وی افزود: با توجه به اهمیت خدمت رسانی به شهروندان، از شب گذشته تاکنون بالغ بر ۵ هزار پاکبان نیز به صورت آماده باش در سطح مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد حضور داشتند.

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش شدت بارش‌ها از اوایل صبح امروز، با تلاش نیروهای خدمات شهری بلافاصله نسبت به پاکسازی معابر شهری و پیاده روهای پر تردد در سطح شهر اقدام شد و با توجه به آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری و کاهش تدریجی شدت بارش‌ها، خوشبختانه هیچ کدام از معابر شهری مسدود نگردید و موردی از آبگرفتگی در این کلانشهر گزارش نشد.

انتهای پیام/70039

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول