اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تاکید استاندار و ستاد اجرایی فرمان امام بر اولویت‌سنجی مشکلات کهگیلویه و بویراحمد

در نشست استاندار و مدیرکل ستاد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد بر اولویت‌سنجی مشکلات استان تاکید شد.

تاکید استاندار و ستاد اجرایی فرمان امام بر اولویت‌سنجی مشکلات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد با استاندار دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست شایان نادری نخستین مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان با اشاره به محرومیت‌های تاریخی کهگیلویه و بویراحمد و نیاز به تلاش مضاعف و همت جهادی جهت کاستن از محرومیت‌ها اظهار کرد: ستاد اجرایی در کنار همه دستگاه‌ها و با هدف محرومیت زدایی و تسهیل در تولید و اشتغال وارد میدان شده و با همه توان در خدمت توسعه استان است.

نادری با بیان اینکه تسهیل گری در حوزه تولید و اشتغال را به جد دنبال می‌کنیم افزود: هم افزایی و توجه هر چه بیشتر به خرد جمعی راهبردی اساسی برای رفع محرومیت‌های استان و موانع پیش رو است.

این مسوول با تاکید بر نیاز همکاری بین دستگاهی در حوزه‌های مختلف خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با در نظر گرفتن اولویت‌ها و در راستای کمک به محرومیت زدایی و حمایت از تولید در استان در کنار سایر دستگاه‌ها خواهد بود.

به گزارش فارس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تبریک به دکتر نادری  به خاطر انتصاب در سمت مدیرکلی ستاد اجرایی استان ابراز امیدواری کرد که ستاد اجرایی بتواند منشاء خیر و برکت شود و همانند ستاد اجرایی در کشور بدرخشد.

حسین کلانتری با ابراز خشنودی از حسن نظر دکتر مخبر ریاست ستاد اجرایی فرمان امام به این استان با برشمردن برخی اولویت‌های کهگیلویه و بویراحمد از جمله در زمینه کمک به رشد تولید خاطرنشان کرد: همه باید در این راه سهیم باشیم و با در نظر گرفتن مشکلات اصلی استان برای رفع آن ها تلاش شبانه‌روزی کنیم که ستاد اجرایی در این بین رسالت سنگینی بر عهده دارد.

انتهای پیام/82009

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول