اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

محمدصالح علاء: برخی غم ها مبارک است/ پاییز فرصتی است با درخت ها زلف گره بزنی

محمد صالح علاء معتقد است غم این روزها به دلایلی غم دردناکی است اما غم هم بد نیست. برخی غم ها برآدمی مبارک است. قرار نبوده است بی غم باشیم.

محمدصالح علاء: برخی غم ها مبارک است/ پاییز فرصتی است با درخت ها زلف گره بزنی

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، محمد صالح علاء مجری تلویزیون، فیلم‌ساز و ترانه‌سرا که مهمان برنامه «پنجشنبه جمعه» رادیو ایران بود، در گفت وگو با منصور ضابطیان گفت: در روزهای کرونا زندگی می‌کنم. کارهای معمول را می کنم اما در تنهایی هستم. فکر می کنم هیچ چیزی زیباتر از زندگی نیست. خیلی زندگی زیبا است و این دوران غنیمت است که آدمی زندگی کند.

وی افزود: غم این روزها به دلایلی غم دردناکی است اما غم هم بد نیست. برخی غم ها برآدمی مبارک است. قرار نبوده است بی غم باشیم. غم هایمان هم مبارک است. من نمی دانم گرفتار کرونا شدم یا نشدم. فکر می کنم شدم. یک مدتی قابل استفاده نبودم. فکر می کنم  کرونا خفیف گرفتم.

صالح علا یادآور شد: 25 آذر زادروز من است. آذر ماه میانه پاییز است و ما هم مادرزادی از طرف مادری با پاییز نسبتی داریم. پاییزمان هم اندازه خودمان است، تاختی می آید و تاختی می رود. من همه فصل ها را دوست دارم. ولی پاییز آدم حالی به حالی می شود. دم غروب داشتم کنار درختان خیابان نزدیک منزلمان می رفتم. یکی از درخت ها گفت تو نرو. من هم ماندم. پاییز فرصتی است با درخت ها زلف گره بزنی. برخی چیزها را نمی شود گفت، پاییز از آن دست است.

مجری «چشم شب روشن» تاکید کرد: با همه درخت ها خودمانی هستم. وقتی در این منزل آمدیم نهالی بود که الان از پدربزرگم هم بزرگ تر است. از طبقه چهارم بالاتر رفته است. یک پنجره داریم آقای کیارستمی که فوت کرد دیدم خیابان و میدان ندارم به نامش کنم این پنجره را به نامش کرده‌ایم. پشت این  پنجره می ایستم و تماشا می کنم. برای من مقدور نیست که بگویم پاییز چقدر زیبا است. ولی آدم را حالی به حالی می کند. چه خدای خوبی داریم.

«پنجشنبه جمعه» با اجرای منصور ضابطیان و به تهیه کنندگی زهرا قائدی هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت 22 همزمان با پخش صوتی از رادیو ایران به صورت تصویری نیز از سایت این شبکه رادیویی پخش می شود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول