اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توزیع 15 هزار بسته معیشتی توسط اوقاف اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح «شهید سلیمانی» که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه ابلاغ شده 15 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان اصفهان توزیع می‌شود.

توزیع 15 هزار بسته معیشتی توسط اوقاف اصفهان

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اشاره به ابلاغ طرح "شهید سلیمانی" از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به ادارات اوقاف سراسر کشور اظهار داشت: این طرح در استان اصفهان نیز از اول آذر الی 13 دی‌ماه همزمان با شهادت سردار دل‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی اجرایی می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: در قالب این طرح قرار است اقلام معیشتی، بسته‌های فرهنگی، تجهیزات بهداشتی، غذای گرم، پوشاک، وسایل گرمایشی و ... به نیازمندان هدیه شود.

وی با بیان اینکه سهمیه استان اصفهان در تامین اقلام ذکر شده 15 هزار بسته است، ابراز داشت: قرار است هزینه این بسته‌ها که هر کدام به ارزش 350 هزار تومان تعیین شده از محل درآمد بقاع متبرکه سطح یک و دو استان که در مجموع شامل 49 بقعه است، تامین شود.

بلک افزود: استفاده از درآمد موقوفات مجهول‌المصرف، موقوفات متعذر المصرف، مشارکت متولیان موقوفات غیر متصرفی، منابع قابل استفاده از بقاع و امامزادگان، اجرای نیات اطعام، خیرات و مبرات، کمک به فقرا، لباس و پوشاک مساکین و نیازمندان از دیگر محل‌های تامین هزینه این بسته‌های معیشتی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر 13 بقعه سطح یک و 36 بقعه سطح دو در استان اصفهان وجود دارد، ادامه داد: باید توجه داشت که استان اصفهان پس از تهران دومین استان دارای امامزادگان سطح یک و دو در کشور است.

وی همچنین به اجرای طرح قربانی کردن در این طرح اشاره کرد و گفت: این طرح نیز قرار است با مشارکت خیران اجرایی شود چرا که در حال حاضر افرادی هستند که مدت‌ها قدرت خرید گوشت را نداشته و باید برای آنها این ماده غذایی ارزشمند تامین شود.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ک۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول