اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تهیه و توزیع بیش از 1600 بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از یک هزار و ۶۰۰ بسته مواد غذایی با ارزش کلی یک میلیارد تومان برای افراد متاثر از کرونا در استان تهیه شده و آماده توزیع است.

تهیه و توزیع بیش از 1600 بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ایرج کیانی صبح امروز در مراسم توزیع یک هزار و 6۰۰ بسته معیشتی در رزمایش مواسات و کمک مومنانه گفت: در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه حدود ۸ هزار بسته مواد غذایی و دو هزار بسته بهداشتی در بین نیازمندان واقعی توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری افزود: امروز در مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه بیش از یک هزار و ۶۰۰ بسته مواد غذایی تهیه شده است که شامل برنج، ماکارونی، رب‌گوجه، قند، چای و روغن است و ارزش مالی هر بسته ۴۰۰ هزار تومان می‌باشد.

وی اظهار داشت: اعتبار لازم برای تهیه این بسته‌ها توسط فدراسیون بین‌المللی هلال‌احمر و صلیب سرخ به استان داده شده است و هزینه‌ اختصاص داده شده به استان یک میلیارد تومان است.

کیانی خاطرنشان کرد: تمامی بسته‌های مواد غذایی از طریق مناقصه و با کمترین قیمت خریداری شده‌اند و با کمک همکاران در مجموعه هلال‌احمر و امدادگران بسته‌بندی و آماده توزیع شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم با ائمه جمعه و فرمانداران شهرستان‌ها به منطور شناسایی افراد نیازمند انجام شده است و در نظر داریم که این بسته‌ها به متاثرین از ویروس کرونا داده شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول