اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

همکاری مردم و مسوولان رمز پیشبرد اهداف بنیاد علوی در دیشموک

امام جمعه دیشموک با اشاره به شروع فعالیت بنیاد علوی در بخش دیشموک عنوان کرد: اگر با همکاری و همراهی ادارات و مردم باشد می‌تواند تحولی در بخش و شهر دیشموک ایجاد شود.

همکاری مردم و مسوولان رمز پیشبرد اهداف بنیاد علوی در دیشموک

حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیشموک ضمن تبریک  هفته بسیج به بسیجیان، ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا  جانبازان و مردم بخش دیشموک اظهار کرد: بسیجیانی که در تمام میدان‌ها برای سربلندی ایران اسلامی و خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناسند نمونه‌ای از خدمات بسیجیان در ایام بیکاری کرونا در بیمارستان‌ها در ضد عفونی کردن شهر در رزمایش مواسات و تولید ماسک  را همه دیدند و مردم قدردان زحمات بسیجیان هستند.

وی با اشاره به شروع فعالیت بنیاد علوی در بخش دیشموک عنوان کرد: اگر با همکاری و همراهی ادارات و مردم باشد می‌تواند تحولی در بخش و شهر دیشموک ایجاد شود.

 امام جمعه دیشموک با اشاره به  توافق اداره کل نوسازی مدارس استان با بنیاد علوی و هزینه ساخت ۹۰ کلاس درس در منطقه دیشموک بیان کرد: این توافق مشکل فضای آموزشی در بخش را  حل می‌کند.

خطیب جمعه دیشموک گفت: در زمینه فضای سبز و ورودی شهر دیشموک ضمن تشکر از  مالکین  که تاکنون همکاری لازم را داشته اند درخواست می‌کنم برای رفاه حال مردم و کمک به پیشرفت شهر برای احداث فضای سبز و پارک در منطقه و همچنین ورودی شهر همکاری کنند تا بتوانیم در این زمینه هم مشکل دیگری از مردم را برطرف کنیم.

وی گفت:  از مالکین و مسئولین و تاثیر گذاران می‌خواهم در خصوص رفع مشکلات منطقه دیشموک همکاری کنند و مانع تعریض جاده ورودی و همچنین احداث پارک برای شهر نباشند.

راوند متذکر شد: برای جهت شهر و رفع مشکلات با دلسوزان مجموعه پیشرفت و توسعه شهر با بنیاد علوی همکاری شود تا  قدمی برای پیشرفت و توسعه برداریم.

انتهای پیام/82027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول