اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تحت پوشش قرار دادن ۴۰۰ زوج نابارور در مراکز درمانی بسیج/راه‌اندازی پزشکی از راه دور در گچساران

مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰۰ زوج نابارور با کمک ۶۰۰ میلیونی تحت پوشش مراکز درمانی بسیج قرار گرفتند.

تحت پوشش قرار دادن ۴۰۰ زوج نابارور در مراکز درمانی بسیج/راه‌اندازی پزشکی از راه دور در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سالار غلامیان در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی درمانگاه بسیج در یاسوج و گچساران گفت: این مراکز دارای بخش‌های آزمایشگاه، فیزیوتراپی، دندانپزشکی و سایر بخش‌های داخلی و تخصصی است.

مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راه‌اندازی مراکز درمانی در سایر شهرهای استان گفت: با استفاده از ظرفیت بسیج تفاهم‌نامه امضا و درمانگاه لیکک و بهمئی در حال احداث است، در دهدشت زمین پیش‌بینی شده و در سایر شهرها در صورت همکاری درمانگاه احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه ۷۰ نفر در دو درمانگاه یاسوج و گچساران مشغول به کار شدند، گفت: طرح رویش امید با هدف تحت پوشش قرار دادن زوج‌های نابارور یکی از طرح‌هایی است که دنبال می‌کنیم و در همین راستا ۴۰۰ زوج نابارور شناسایی و با کمک ۶۰۰ میلیونی که به آنها داشتیم به مراکز درمان ناباروری یزد معرفی شدند.

این مسئول از تحت پوشش قرار دادن افراد با بیماری صعب‌الاعلاج، لاعلاج و پرهزینه اشاره کرد و گفت: به هر کدام از این افراد مبلغ یک میلیون تومان بلاعوض کمک کردیم.

غلامی با بیان اینکه از آموزش غافل نبودیم، افزود: کادر درمان و پزشکان از ابتدای بیماری کرونا در فضای مجازی اطلاع‌رسانی داشتند، همچنین به افراد مراجعه کننده راه‌های پیشگیری از کووید ۱۹ را آموزش دادند و نزدیک یک هزار نفر آموزش دیدند

مدیر موسسه درمان بسیجیان با ذکر این مطلب که در ایام کرونا مراکز درمانی بسیج در یاسوج و گچساران تعطیل نشدند، افزود: در صورت افزایش بیماران کرونایی و نیاز علوم پزشکی مراکز درمانی بسیج در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: بسیج در مبارزه با بیماری کرونا هم‌پای کادر درمان علوم پزشکی در حال خدمت‌رسانی است و از ابتدای ایست و بازرسی‌ها برای افزون بر ۶ هزار نفر تب سنجی انجام گرفت.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های بهداشتی گفت: تزدیک یک هزار بسته بهداشتی در میان مردم چاروسا توزیع شد. در هفته بسیج پزشکی از راه دور گچساران راه‌اندازی می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در اردوهای جهادی از ظرفیت پزشکان بسیجی استفاده شده و پزشکان ما به مناطق محروم اعزام و خدمات ارائه کردند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول