اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فارس من|بی‌تدبیری و سوءمدیریت ریشه مشکلات خرمشهر است

نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت‌: در آینده نزدیک به امید خدای متعال اتفاقات خوبی برای خرمشهر از حیث اقتصادی، خدماتی، عمرانی و بهداشتی رقم خواهد خورد و ما نسبت به آینده امیدوار هستیم.

فارس من|بی‌تدبیری و  سوءمدیریت ریشه مشکلات خرمشهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سامانه «فارس من» هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی  شده است و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

«بی‌توجهی مسؤولان به سیمای خرمشهر» یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

سید لفته احمدنژاد نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی در این رابطه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: خرمشهر در دل خود زخم کهنه و عمیقی را دارد که تاکنون اثر آن باقی مانده است. 

وی ادامه داد: روزی این شهر بهترین جاذبه فرهنگی، گردشگری و اقتصادی بود اما با تحمیل جنگ توسط دشمن بعثی، ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های این شهر پر استعداد، از بین رفت و این همان زخم عمیق بود. 

نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت‌: بی‌تدبیری برخی مدیران، سوءمدیریت آنها و بی‌تفاوت بودن نسبت به مسائل مهم شهر این زخم را عمیق و عمیق‌تر کرد و این دو عامل دست به دست هم داد و نتیجه آن وضعیت فعلی خرمشهر شد. 

احمدنژاد با بیان اینکه سیمای شهر نیاز به ترمیم فراوان دارد، عنوان کرد: من پس از انتخاب به عنوان وکیل و نماینده مردم در مجلس، متعهد شدم که با حمایت مردم برای آبادانی و خرمی این شهر قدم بردارم. 

وی ادامه داد: در آینده نزدیک به امید خدای متعال اتفاقات خوبی برای خرمشهر از حیث اقتصادی، خدماتی، عمرانی و بهداشتی رقم خواهد خورد و ما نسبت به آینده امیدوار هستیم. 

نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت‌: توافقات خوبی با مسؤولان کلان کشور در رابطه با بحث لایروبی اروند، ورود کالاهای ملوانی به شهر، بازگشت تاسیسات دریایی، تجهیز بیمارستان، اقدام برای توسعه و مرمت بلوار ساحلی و... انجام گرفت است که در آینده نزدیک خیرات و برکات آن را مشاهده خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول