اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

یادگیری کمکهای اولیه در لایو اینستاگرام هلال احمر یزد

معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمراستان یزد، دوره آموزشی «کمک های اولیه در شب های قرنطینه» برای مقابله با کرونا را برگزار می کند.

یادگیری کمکهای اولیه در لایو اینستاگرام هلال احمر یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، حامد صدیقی در این خصوص اظهار کرد:  با توجه به وضعیت کشور و عدم امکان آموزشهای حضوری کمکهای اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات، سعی شده که از ظرفیت آموزش آنلاین برای این آموزشها در استان یزد استفاده کنیم.

وی افزود: جمعیت استان سعی کرده از پلتفرمهای مختلف آموزش آنلاین استفاده کند که ادوبی کانکت و اسکای روم از آن جمله هستند.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد در ادامه گفت: با این حال با توجه به ظرفیت خوب اینستاگرام و منع تردد از ساعت ۹ شب در کشور، بر آن شدیم که از ظرفیت لایو اینستاگرام برای آموزش کمکهای اولیه استفاده کنیم که همراهان می‌توانند از اول آذر ماه لغایت ۱۴ آذر ماه به مدت نیم ساعت از ساعت ۲۱ هرشب از آدرس اینستاگرامی @yazd.rcs و یا @rcs_education این آموزش ها را فرا گیرند.

گفتنی است؛ بعد از پایان دوره سامانه‌ای معرفی و ثبت‌نام و آزمون گرفته خواهد شد و به پذیرفته شدگان مدرک معتبر جمعیت هلال احمر داده خواهد شد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول