اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بسته خبری پلیس مازندران| برگشت بیش از 3000 خودرو طی 48 ساعت گذشته در جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از برگشت بیش از 3 هزار خودرو در طرح اعمال محدودیت و ممنوعیت های تردد با توجه به وضعیت کرونایی از جاده‌های استان طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

بسته خبری پلیس مازندران| برگشت بیش از 3000 خودرو طی 48 ساعت گذشته در جاده‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از برگشت بیش از 3 هزار خودرو در طرح اعمال محدودیت و ممنوعیت های تردد با توجه به وضعیت کرونایی از جاده‌های استان طی 48 ساعت گذشته خبر داد. 

* برگشت 3 هزار خودرو از جاده‌های مازندران 

وی افزود: در راستای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی از اول آذرماه، ماموران پلیس راه استان با استقرار در مبادی ورودی استان از ورود بیش از 3 خودرو به داخل استان که قصد تردد و ورود به مناطق غیر از محل سکونت خود را داشته اند جلوگیری کردند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران تصریح کرد: در این طرح 200 خودرو به علت نقض قوانین و مقررات طرح محدودیت های کرونایی و عدم توجه به هشدار پلیس از 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان اعمال قانون و جریمه شدند.

این مسؤول با اشاره به آغاز اجرای محدودیت های جدید کرونایی از شنبه اول آذرماه، گفت: تمامی مبادی ورودی و خروجی استان از سوی ماموران پلیس راه به‌صورت شبانه‌روزی تحت کنترل شدید قرار دارد.

قدمی اظهار کرد: تردد خودروهای غیربومی در این مدت از زمان 2 هفته‌ای تنها با برگه‌های تردد امکان‌پذیر است و تردد غیرمجاز در شهرهای با وضعیت قرمز تا یک میلیون تومان و شهرهای با وضعیت نارنجی تا 500 هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

وی از بارش خفیف برف در ارتفاعات محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: سطح جاده‌ها خشک و ترافیک در محورهای مواصلاتی عادی و روان است.

*انهدام باند کلاهبرداری شرکت‌های هرمی در رامسر 

حسینی جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند کلاهبرداری شرکت‌های هرمی و دستگیری 12 متهم خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی کلاهبرداری در قالب شرکت‌های هرمی در سطح شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 12 رامسر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند، افراد با تبلیغات گسترده یک شرکت هرمی در زمینه بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز فعالیت می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران اظهار کرد: با شناسایی محل فعالیت شرکت هرمی، ماموران انتظامی با تشکیل تیم عملیاتی و هماهنگی قضائی وارد مخفیگاه متهمان به کلاهبرداری شده و 12 نفر از اعضای باند گلدکوئیست را دستگیر کردند.

حسینی خاطر نشان کرد: مأموران در بازرسی از محل فعالیت این افراد موفق به کشف پک‌های آموزشی، کیس، مانیتور، کتابچه و جزوه‌های آموزشی در خصوص فعالیت اعضای باندهای شرکت‌های هرمی شدند.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

*کشف 17 کیلوگرم انواع موادمخدر در ساری 

علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران از کشف 17کیلوگرم انواع موادمخدر در طرح پاک‌سازی نقاط آلوده در شهرستان ساری خبر داد و افزود: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک‌سازی نقاط آلوده در سطح شهرستان ساری، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری دیگر عومل انتظامی این طرح را به مرحله اجرا درآوردند.

وی بیان کرد: در این طرح که با هماهنگی قضائی به مرحله اجرا درآمد بیش از 17 کیلو گرم انواع موادمخدر کشف شد و 6 خرده فروش موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند .

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از توقیف 2 دستگاه خودرو در این عملیات خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/86034/ع/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول