اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

برگزاری یادواره شهدا در کنارک

یادواره شهدا به مناسبت هفته بسیج با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در ناحیه سپاه شهرستان کنارک برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدا در کنارک

به گزارش خبرگزاری فارس از کنارک، براتعلی صالحی فرمانده سپاه کنارک در مراسم یادواره شهدا به مناسبت هفته بسیج در حضور مسوولین و بسیجیان شهرستان کنارک، اظهار کرد: به پای این انقلاب ارزشمند خون هایی به واسطه شهدای عزیزمان ریخته شده که نهال انقلاب را امروزه به درخت تنومندی تبدیل کرده است و امروز تمام مردم ایران در زیر سایه این انقلاب قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: باتوکل به خدا و توسل به شهدا می توانیم در مسیر شهدا قدم برداریم و لحظه ایی از مسیر شهدا عقب نمانیم.

وی تصریح کرد: شهیدانی که تمام وجود خودشان را فدای انقلاب کردند،خصوصا نوجوان ۱۱ ساله شهید سبیل اخلاقی و شهید حسین عالی که با حضورشان درجنگ تحمیلی شرایطی رامحیا کردند که امروزه ما بتوانیم در کنار یکدیگر در امنیت وآسایش زندگی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کنارک عنوان کرد: دشمنان نظام و اسلام هر جا احساس کنند که انقلاب در حال رشد و اقتدار است به دنبال ضربه زدن و پیاده سازی اهداف شوم خودشان هستند که الحمدالله هرگز به اهداف شوم خودشان نرسیدند.

صالحی خاطرنشان کرد: در دوران مقدس جنگ تحمیلی نابرابر که تمام دنیا در برابر ملت سرافراز ایران ایستادند و از تمام تجهیزات و امکانات نظامی خود استفاده کردند و حتی از همه قدرت مالی وثروت در اختیار برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره بردند اما به همت همین شهدا توانستیم مقابل این همه جنایت ایستادگی کنیم.

لازم به ذکر است، مراسم یادواره شهدا بخصوص سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در مکان ناحیه سپاه شهرستان کنارک برگزار شد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول