اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پلمب 6 واحد متخلف بهداشتی در فریمان

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان از پلمب 6 واحد متخلف بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

پلمب 6 واحد متخلف بهداشتی در  فریمان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا دکتر محمد علی پاینده اظهار کرد: با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت ها از ابتدای آذر ماه ۹۹ در سطح کشور تشدید بازرسی ها در راستای نظارت بر اجرای این دستورالعمل در سطح شهرستان فریمان در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در حال حاضر شهرستان فریمان به لحاظ کرونایی در وضعیت قرمز قرار دارد و طبق دستورالعمل فقط گروه شغلی یک در این شهرستان مجاز به فعالیت آن هم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیرانه از شیوع کرونا هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان  فریمان افزود :بر همین اساس از ابتدای آذر ماه در بازدیدهایی که توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای و همچنین اعضای ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونای شهرستان از نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی و همچنین محدودیت‌های شغلی انجام گرفته است تعداد ۶ واحد متخلف پلمب و به مراجع قضایی معرفی شدند.

پاینده  ضمن قدردانی از همکاری شهروندان در اجرای برنامه‌های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی و یا نادیده گرفتن محدودیت‌های اعمال شده، آن را با شماره ۱۹۰ اطلاع بدهند.

انتهای پیام/۷۰۰۴۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول