اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کاهش 10 درصدی قیمت مسکن در لرستان

رئیس صنف مشاوران املاک لرستان گفت: طی یک ماه گذشته شاهد کاهش 10 درصدی قیمت مسکن و زمین در لرستان بوده‌‌ایم. در حال حاضر افراد زیادی خواهان فروش زمین یا ملک خود هستند اما خریداری در بازار وجود ندارد.

کاهش 10 درصدی قیمت مسکن در لرستان

اردشیر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: طی یک ماه گذشته شاهد ایجاد یک رکود نسبی در بازار مسکن استان هستیم.

وی با بیان اینکه  این رکود به علت نبود مشتری برای خرید مسکن است، افزود: در حال حاضر افراد زیادی خواهان فروش زمین یا ملک خود هستند اما خریداری در بازار وجود ندارد.

رئیس صنف مشاوران املاک و صنف نمایشگاه داران خودرو لرستان بیان کرد: قیمت مسکن و زمین نسبت به یک ماه گذشته حدود ۱۰ درصد کاهش داشته است.

حسینی با اشاره به اینکه علت این موضوع کاهش قیمت دلار در بازار است، تصریح کرد: قیمت مسکن و زمین در لرسان همانند سایر نقاط کشور با یک شیب ملایم در حال کاهش است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت قیمت ماشین در بازار ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش داشته است همچنین در حوزه خرید و فروش خودرو نیز شاهد رکود در بازار هستیم.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول