اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کرونا امکان میزبانی مسابقات کشوری تنیس را از مشهد سلب کرده است

دبیر هیات تنیس خراسان رضوی گفت: مسابقات کشوری متاسفانه از طرف فدراسیون به علت شیوع کرونا کنسل شده است و امکان گرفتن میزبانی را نداریم.

کرونا امکان میزبانی مسابقات کشوری تنیس را از مشهد سلب کرده است

فرخ اطمینان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد درخصوص فعالیت‌های این هیات در زمان شیوع کرونا اظهار کرد: در ابتدای کرونا به علت تعطیلی زمین‌های تنیس بیشتر فعالیت‌های مجازی از قبیل تمدید کارت‌های مربیگری، اطلاع رسانی درمورد تمرین‌های مخصوص بازیکنان در منزل و همچنین حفظ آمادگی جسمانی بازیکنان سطح بالا و عموماً تنیسورهای سطح شهر مشهد را داشتیم.

دبیر هیات تنیس خراسان رضوی با بیان اینکه پس از بازگشایی زمین‌ها در اردیبهشت‌ و اوایل خرداد ماه با توجه به پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده توسط فدراسیون فعالیت فیزیکی بازیکنان نیز شروع شد، ادامه‌داد: حدود دویست نفر را در کلاس‌های گروهی هیأت که به صورت چهار نفره برگزار می‌شد آموزش دیدند؛ همچنین با کسب مجوز از نهادهای مربوطه مسابقات تنیس استان را به صورت مسابقات آدینه بدون حضور تماشاچی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در چهار هفته برگزار کردیم.

وی افزود: دو طرح استعدادیابی داخل استانی با هماهنگی کمیته آموزش مربیان و کمیته استعدادیابی فدراسیون با رعایت کلیه ضوابط بهداشتی انجام شد که مجموعاً ۲۰ نفر در این طرح شرکت کردند.

اطمینان تصریح کرد: تاکنون دو کنفرانس کشوری از طرف فدراسیون تنیس به صورت آنلاین برگزار شده که جمعا ۲۰ مربی از خراسان رضوی هم در این کنفرانس‌ها شرکت کردند.

دبیر هیات تنیس خراسان رضوی در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه این هیأت برای گرفتن میزبانی مسابقات اظهار کرد: مسابقات متاسفانه از طرف فدراسیون کنسل شده است. ما مسابقات داخل استانی که به صورت آدینه است را هر هفته‌ای که مجوز ستاد کرونا را داشته‌ایم بدون حضور تماشاگر برگزار کردیم. علاوه براین مسابقات، تورنمنت جایزه بزرگ سیمان جوین ۸هفته در مشهد برگزار شد.

وی طرح‌های استعدادیابی برگزار شده توسط هیأت را نیز اینگونه تشریح کرد: ما با توجه به اطلاع‌رسانی قبلی دو دوره استعدادیابی در شهریورماه و مهرماه برای جذب استعدادهای زیر ۱۲ سال به صورت رایگان برگزار کرده‌ایم.

اطمینان اذعان کرد: در اولین فرصت بعد از کرونا و قرنطینه هم طرح استعدادیابی را همزمان با سراسر کشور به صورت کمپ پنج روزه که روز اول آن تنیس همگانی برای والدین کسانی است که شرکت می‌کنند؛ برگزار می‌کنیم.

دبیر هیئت تنیس خراسان رضوی اضافه کرد: استعدادهای دوره‌های برگزار شده قبلی جهت شرکت در این کمپ به کمیته استعدادیابی هیات معرفی شدند.

وی برنامه‌های کمیته در ایام محدودیت را نیز اینگونه تشریح کرد: در هفته آینده کنفرانس منطقه‌ای مربیان به صورت آنلاین از طرف فدراسیون جهانی تنیس است که اکنون در حال اطلاع‌رسانی و ثبت نام برای این کنفرانس هستیم. دو کلیپ آموزشی آمادگی جسمانی در منزل هم آماده کردیم که به زودی از طریق کانال‌های اطلاع‌رسانی هیأت در اختیار علاقه‌مندان به تنیس قرار می‌گیرد.

اطمینان در پایان تکمیل کرد: ما در بین هیأت‌های ورزشی یکی از فعال‌ترین هیأت‌ها بوده‌ایم. ضمن اینکه با توجه به زمان قبل از قرنطینه، حدفاصل ماه‌های خرداد تا آبان ماه ۹۹، که امکان تنیس بازی کردن نسبت به ورزش های دیگر بیشتر بود سعی کردیم با قراردادن شرایط مناسب عده زیادی را جذب کرده و آموزش بدهیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول