اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امیدواری سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن به حضور در پلی‌آف لیگ

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هدف تیم ما در لیگ امسال رسیدن به 4 تیم پلی‌آف است که پس از آن با تدابیر جدید برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

امیدواری سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن به حضور در پلی‌آف لیگ

مژگان مدایم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان اظهار داشت: شرایط تیم ذوب‌آهن در لیگ امسال بهتر شده است و توانسته‌ایم بازیکنان خوبی را جذب کنیم، دوره بدنسازی استاندارد و مناسبی را گذراندیم و اکنون با شریط آماده پا به لیگ برتر می‌گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: با توجه به تمرینات صورت گرقته هماهنگی بین بازیکنان در تیم شکل گرفته است و تنها نگرانی ما مبتلا شدن بازیکنان به ویروس کرونا است، به همین دلیل در تمرین‌ها تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم و بازیکنان در قرنطینه هستند و تنها برای تمرین از منزل خارج می‌شوند.

 وی تصریح کرد: اکنون بازیکن مبتلا به کرونا در تیم وجود ندارد اما تیم‌ها باید ۴۸ ساعت قبل از بازی تست بدهند و فردا روز تست‌گیری از کل تیم است، امیدوارم تمامی بازیکنان از سلامت کامل برخوردار باشند تا بتوانیم در لیگ نتیجه خوبی کسب کنیم.

مدایم‌زاده با اشاره به اینکه امسال برگزاری لیگ متفاوت است، اضافه کرد: برای سلامتی بازیکنان و کادر اجرایی لیگ امسال به دو گروه و جدول تقسیم شده است که این کار سبب شده تا جذابیت لیگ بالا برود، هدف تیم ما در لیگ امسال رسیدن به ۴ تیم پلی‌آف است که پس از آن با تدابیر جدید برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد، امیدوارم که برنامه‌ها طبق هدف ما پیش برود و بتوانیم امسال در جایگاه خوبی قرار بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه بیان کرد: در تیم بازیکن مصدوم نداریم و تمامی بازیکنان از شرایط خوبی برخوردار هستند و فردا همه آن‌ها تست‌های لازم را ارائه می‌دهند، پس از آن تمرکز خود را بر روی بازی می‌گذاریم تا بتوانیم در اولین بازی مقابل نماینده البرز به پیروزی برسیم تا با یک روحیه خوب به سمت شهرآورد اصفهان برویم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول