اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

خالدالقدومی : جمهوری اسلامی و حاج‌قاسم برای محو اسرائیل برنامه عملی داشته و دارند

نماینده جنبش حماس در ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران و شهید حاج‌قاسم سلیمانی برای محو اسرائیل و مسأله فلسطین برنامه داشته و دارند این در حالی است که غرب صهیونیست را در منطقه برای اجرای اهدافش ایجاد کرده بود.

خالدالقدومی : جمهوری اسلامی و حاج‌قاسم برای محو اسرائیل برنامه عملی داشته و دارند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، خالد القدومی نماینده جنبش حماس در ایران امروز (سه‌شنبه 4 آذر) در نخستین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین (مسأله فلسطین و تطبیع) اظهار داشت: باید این سوال را بپرسی که شهید قدس شهید حاج‌قاسم سلیمانی به چه دلیل شهید شد باید سیره عملی این شهید را بررسی کنیم این در حالی است که او ایمان راسخ به خدا و دین اسلام و کار انبیاء و اولیاء داشت.

وی افزود: حاج‌قاسم و جمهوری اسلامی ایده داشته و دارند و در عمل هم اقدام می‌کنند.

نماینده جنبش حماس در ایران تصریح کرد: ایده یعنی چارچوب و جهت‌گیری که مبتنی بر عقیده است و حاج‌قاسم و جمهوری اسلامی همواره به فلسطین عنایت ویژ‌ه‌ا‌ی داشته‌اند.

القدومی خاطرنشان کرد: مسأله فلسطین مسأله انسانیت است که ما باید به دنبال انسانیت یعنی دین، مذهب، اخلاق و فرهنگ باشیم زیرا عده‌ای دزد حق عده‌ای دیگر را سرقت کرده‌ان و به آنها نمی‌دهند.

وی گفت: مشکل اصلی امروز به زور و قدرت باز می‌گردد چرا که نیروهای استکباری اعتقاد به زور و قدرت داشته و به حقوق بشر و انسانیت اعتقادی ندارد.

وی گفت:کمیسیون‌های جهانی حقوق بشر باید در برابر حق فلسطینیان پاسخگو باشند.

وی خاطرنشان کرد: عادی‌سازی روابط عده‌ای از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی در شرایطی که ظلم و خیانت و زور صهیونیست‌ها را می‌بینیم و آنها اعلام کرده‌‌اند اسرائیل دشمن نیست و در منطقه حق دارد درحالی که اروپایی‌ها هیچ معامله‌ای با شهرک‌نشینان ندارند.

وی افزود: نتانیاهو اعلام کرده 4 کشور با اسرائیل روابط خود را عادی کرده‌اند و 10 کشور دیگر هم در نوبت هستند ولی باید علمای اسلام، سیاسیون و درباره فلسطینیان توضیح دهند.

وی گفت:به نظر می‌رسد وحدت نظر و برنامه مشخصی درباره فلسطین وجود ندارد زیرا ترامپ و بحرین نمی‌توانند برای موضوع فلسطین که مسأله اول جهان اسلام است تصمیم‌گیری کنند.

وی تصریح کرد: فلسطین و چارچوب حق فلسطینیان خط قرمز اسلام است که حاج‌قاسم اعتقادی راسخ به آن داشت و معتقد بود که باید رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار محو شود.

وی گفت: باید دنیا بدانند که 15 می سال 1948 میلادی رژیمی در منطقه توسط غربی‌ها ایجاد شد که برنامه فرهنگی، اجتماعی و نظامی غرب را توسط رژیم صهیونیستی ایجاد کرده و با نفوذ آنها عملیاتی کنند چرا که آنها با دین اسلام دشمن هستند.

وی در پایان تصریح کرد: باید برنامه‌ای مشخص علیه رژیم صهیونیستی در جهان اسلام عملیاتی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول