اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

راه‌اندازی بیمارستان ثامن آران و بیدگل در یک ماه آینده

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی بیمارستان ثامن آران و بیدگل ظرف یک ماه آینده خبر داد.

راه‌اندازی بیمارستان ثامن آران و بیدگل در یک ماه آینده

سید جواد ساداتی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان، با بیان اینکه یکی از مشکلات بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل این است که پزشک مقیم ندارد، اظهار کرد: قرار شد از امروز پزشک متخصص مقیم به‌طور کامل در بیمارستان حضور داشته باشد تا در این وضعیت کنار بیماران باشد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه، در مورد تجهیزات بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل قرار شد به‌صورت ویژه در دستور کار باشد تا هرچه زودتر تجهیزات به بیمارستان اضافه شود.

ساداتی‌نژاد با اشاره به اینکه با بررسی‌های صورت گرفته احتمالاً بیمارستان ثامن ظرف یک ماه آینده راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: باتوجه به اینکه بیمارستان زیر ۱۰۰ تخت خواب است و دستگاه اکسیژن‌ساز به آن تعلق نمی‌گیرد با استفاده از فضای کرونایی و ظرفیت بیماران کرونایی قرار شد برای بیمارستان دستگاه اکسیژن‌ساز در نظر گرفته بشود

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ک۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول