اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

گرما بخشیدن به خانه ۱۳۰۰ مددجوی مازندرانی در زمستان امسال

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در مازندران، از همکاری با استانداری و شرکت گاز برای انجام گازرسانی رایگان به منزل هزار و ۳۰۰ مددجوی مازندرانی و تحویل ۵۰ دستگاه آبگرمکن خبر داد.

گرما بخشیدن به خانه ۱۳۰۰ مددجوی مازندرانی  در زمستان امسال

حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد در مازندران امروز در حاشیه دیدار با حمزه امیر تیموری سرپرست شرکت گاز در مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ساری، اعلام کرد: پیرو بحث لوله‌کشی گاز مددجویی با توجه به تماسی که استاندار مازندران داشت مدیرکل شرکت گاز اعلام آمادگی برای همکاری خود را بیان کرد.

وی افزود: آقای تیموری پیشنهاد خوبی در راستای حل مشکل هزار و ۳۰۰ مددجویی که در حال حاضر المک گاز درب منازلشان نصب است و برای لوله‌کشی که حدود ۴ میلیون برای هر خانه هزینه در بر دارد مشکل دارند، بیان کردند.

عالیشاه تصریح کرد: در این راستا ما می‌توانیم با همکاری نظام مهندسی و مدیرکل امور روستایی استانداری، معاون عمرانی استانداری و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران طی جلساتی با تعامل و هم‌فکری لوله‌کشی گاز این خانوارها را رایگان انجام بدهیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در مازندران، یادآور شد: خرسندیم با حمایت مسوولان و خیران بتوانیم در فصل سرما به‌صورت رایگان منازل مددجویان را به لوله‌کشی گاز مجهز کنیم.

این مسؤول همچنین اضافه کرد: در این دیدار در خصوص تحویل لوازم گرمایشی به‌خصوص آبگرمکن در زمستان به مددجویان با همکاری شرکت گاز مازندران مطالبی به میان آمد امیدواریم بتوانیم ۵۰ دستگاه آبگرمکن را بین مددجویان مناطق محروم هزار جریب بهشهر و پشت کوه ساری توزیع کنیم.

 انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول