اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

هشدار حماس به تل‌آویو| از کنترل خارج شدن احتمالی امور و آماده‌باش گروه‌های مقاومت

حماس از طریق میانجی مصری به رژیم صهیونیستی پیام داده، با توجه به فشارها بر غزه ممکن است امور از کنترل خارج شود و شاخه‌های نظامی گروه‌‌های مقاومت در نتیجه مانور رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش درمی‌آیند.

هشدار حماس به تل‌آویو| از کنترل خارج شدن احتمالی امور و آماده‌باش گروه‌های مقاومت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه لبنانی «الاخبار» به نقل از منابع وابسته به حماس نوشت، حماس از طریق مصری‌ها به رژیم صهیونیستی پیغام داده در نتیجه فشار بسیاری که غزه در آن قرار دارد ممکن است امور از کنترل خارج شود و شلیک موشک‌ها نشانه واضحی از این موضوع است که باید به آن توجه شود؛ با این وجود رژیم صهیونیستی پاسخ داده که برای حمله‌ای بزرگ آماده می‌شود.

در ادامه این گزارش آمده، حماس خواهان آن بود که در سایه شیوع کرونا رژیم صهیونیستی اجازه ورود تجهیزات پزشکی به نوار غزه از جمله «ونتیلاتور» (دستگاه تنفس مصنوعی) و تست‌های ویژه کرونا را بدهد زیرا در غزه با جمعیت حدودا دو میلیونی تنها صد تخت مجهز به دستگاه‌های تنفس وجود دارد.

الاخبار افزود، دشمن صهیونیستی با وارد شدن این تجهیزات به نوار غزه مخالفت می‌کرد اما پس از شلیک موشک به سمت عسقلان در سه روز پیش، قاهره این پیام را به غزه منتقل کرد که رژیم صهیونیستی با وارد شدن تجهیزات پزشکی یاد شده به نوار غزه موافقت کرده است.

از سوی دیگر، رژیم صهیونیستی از آغاز مانوری بزرگ در مرز نوار غزه با پایان هفته جاری خبر داده است؛ در پی این موضوع حماس به مصری‌ها اطلاع داده انجام چنین مانورهایی منجر به آماده‌باش شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت و نیز شلیک موشک در نتیجه عواملی خارج از اراده مقاومت می‎شود.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» هم نوشت، برآورد دستگاه‌های امنیتی آن است که جنبش جهاد اسلامی در پشت پرده شلیک موشک سه روز پیش به عسقلان باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول