اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فعالیت ۴ گروه بسیج پزشکی در محلات کم‌برخوردار ملایر

مدیر اجرایی بسیج جامعه پزشکی ملایر گفت: چهار گروه از بسیج پزشکی با حضور در محلات کمتربرخوردار نسبت به ویزیت رایگان افراد آن محلات اقدام می‌کنند که در این زمینه ۴۰۰ نفر در این طرح ویزیت می‌شوند.

فعالیت ۴ گروه بسیج پزشکی در محلات کم‌برخوردار ملایر

حسام‌الدین حیدری‌ثابت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر ضمن تبریک هفته بسیج به فعالیت‌های جامعه پزشکی شهرستان در حوزه‌های مختلف پرداخت و اظهار کرد: این فعالیت‌ها از ابتدای کرونا تاکنون گسترده‌‌تر شده است.

وی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی در این زمینه از ابتدای کرونا تاکنون اقدام به تهیه و توزیع ۴ هزار الکل یک لیتری و توزیع بین مراکز درمانی و اقشار مختلف کرده است افزود: توزیع ۵ هزار عدد ماسک رایگان در بین اقشار مختلف، روستاها و... از دیگر اقدامات بوده است.

جانشین بسیج جامعه پزشکی ملایر با بیان اینکه سرکشی مداوم از بیمارستان‌ها در راستای خدمت‌رسانی و دیدار چهره به چهره با پرستاران و شنیدن مشکلات این قشر، حضور گروه سرود نورالمهدی در میلاد امام رضا(ع) با هدف ایجاد فضای شاد در محیط بیمارستان و... از دیگر اقدامات در ایام کرونا بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بسیج جامعه پزشکی ملایر با فعالیت‌های گسترده در سطح استان نیز برتر است گفت: در هفته بسیج چهار گروه شامل پزشک، پرستار و... با حضور در محلات کمتربرخوردار نسبت به ویزیت رایگان افراد آن محلات اقدام می‌کنند که در این زمینه ۴۰۰ نفر در این طرح ویزیت می‌شوند.

حیدری‌ثابت تصریح کرد: ۱۰ نفر از مدافعان سلامت در دو بیمارستان غرضی و امام حسین(ع) ملایر که بیشترین خدمات را در حوزه مقابله با کرونا داشتند توسط بسیج جامعه پزشکی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی از فعالیت «کاروان آوای خدمت» در شهرستان خبر داد و گفت: سرکشی از مدافعان سلامت با حضور در درب منزل این افراد، فضاسازی در بیمارستان‌ها به مناسبت هفته بسیج و... از دیگر اقدامات در هفته بسیج است.

حیدری‌ثابت با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس، بسیج جامعه پزشکی ملایر با اعزام هفت گروه نسبت به ویزیت رایگان در محلات کم‌برخوردار شهرستان اقدام داشته است خاطرنشان کرد: در این زمینه بیش از ۴۰۰ نفر خدمات ویزیت رایگان، مشاوره و... دریافت کردند.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول