اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

بهترین مسیر رشد مالی و اقتصادی از خانه سرمایه می گذارد

حتی اگر زمین و زمان هم به هم دست بدهند و بدترین بحران‌ها را رقم بزنند، باز هم راهی برای کسب درآمد و رشد اقتصادی هست. احتمالا با این جملات مخالفید و آنها را بیشتر شبیه حرف‌های یک کارشناس روانشناسی در سمینارهای رسیدن به موفقیت می‌دانید.

بهترین مسیر رشد مالی و اقتصادی از خانه سرمایه می گذارد

. اگر این‌طور فکر می‌کنید، سخت در اشتباه هستید و در دسته بالای ۷۰ درصد افرادی قرار می‌گیرید که ثروتمند نیستند و امیدی هم به رشد اوضاع مالی‌شان ندارند. هیچ دقت کرده‌اید که چرا درصد ثروتمندان خیلی کمتر از عموم است؟ یکی از دلایل این است که آنها به حرف‌هایی که شما کلیشه‌ای می‌پندارید، گوش می‌دهند و با عمق جان‌شان به تحلیل آنها می‌پردازند. البته منظورمان از ثروتمندان، افراد متمول حقیقی است که از راه‌های مشروع و صحیح به موفقیت رسیده‌اند وگرنه راه جاده‌های انحرافی که برای همه عیان و مشخص است. یکی از اصلی‌ترین روش‌هایی که ثروتمندان هوشمند امروزی را به رشد نزدیک کرده، یادگیری بوده است. بله! یادگیری می‌تواند همان کلید گم‌شده‌ای باشد که جیب‌هایتان برای پرشدن از صندوق ثروت معطل آن هستند.

یادگیری و ثروت؛ یاد بگیرید و تحول اقتصادی را تجربه کنید

بسیاری از افراد با جمع‌کردن سرمایه و پول‌های خود به دنبال کسی می‌گردند که برایشان سرمایه‌گذاری کند. یا مثلا به‌دنبال روش‌هایی هستند که بدون مداخله آنها، حساب بانکی‌شان را چندبرابر کند. این هم یک روش است و اصلا نمی‌توان به کسی بابت انتخاب‌هایش خرده گرفت. چون شاید برخی از افراد توانایی روانی تحمل فراز و فرود مسیرهای سرمایه‌گذاری را نداشته باشند. اما واقعیت این است که در بسیاری از مواقع، تنبلی و ترس است که مانع از به‌دست گرفتن سکان فعالیت‌های اقتصادی افراد می‌شود و مدام آنها را در کوچه‌ و پس‌کوچه‌های بازارها به دنبال کسانی می‌کشاند که قرار است به جایشان سرمایه‌گذاری کنند. نترسید، تنبلی هم نکنید. هیچ‌کس برای شما دلسوزتر از خودتان نیست. پس با یادگیری و تلاش برای آشنایی با زمینه‌های مختلف اقتصادی مانند بازار سهام یا مشارکت در فعالیت‌های یک صندوق سرمایه گذاری یا بازارهای ارز دیجیتال و هر زمینه دیگری از فعالیت‌های اقتصادی و تجاری راه خود را در کسب ثروت و سود پیدا کنید. شما فردی بالغ و عاقل هستید و می‌توانید خودتان برای پول‌ها و سرمایه‌تان تصمیم‌گیری کنید. راه چاره، شرکت در دوره‌های مفید و یادگیری به شیوه‌های مختلف است.

انتخاب آموزش صحیح؛‌ همه می‌توانند ثروتمند شوند، فقط باید بدانند

دانستن کلید حل تمام معماهاست. راه موفقیت در بازار بورس یا تجارت با بیت کوین و انواع ارزهای دیجیتال و هر زمینه اقتصادی دیگری، این است که اطلاعات خود را بالا ببرید. زمانی که در دوره آموزشی بورس یا ارز دیجیتال یا هر چیز دیگری شرکت می‌کنید، پیش از آنکه با مفاهیم و اصطلاحات تخصصی مختلف مانند عرضه اولیه یا تابلوخوانی و چیزهایی از این دست آشنا شوید، به قدرت تحلیل مجهز خواهید شد. قدرت تحلیلی در دوره بورس و دوره‌های دیگر به شما تزریق می‌شود که امکان داشتن ذهنی اقتصادی را به شما تقدیم می‌کند. چه چیزی بهتر از سرمایه دانش؟ با یادگیری و شرکت در کلاس بورس یا هر زمینه اقتصادی دیگری می‌توانید صاحب سرمایه‌ای شوید که به هیچ شکل و طریقی از دست‌تان خارج نمی‌شود و به مرور زمان هم برایتان فرصت‌های بهتر و بیشتر رشد را فراهم می‌کند. این روزها که بازار بورس داغ است و همه خواهان ورود به آن هستند، شما هم می‌توانید تصمیمی درست و منطقی بگیرید و به این زمینه اقتصادی وارد شوید. اما شرط موفقیت‌تان همان کلید طلایی یادگیری است. اگر بورس را نشناسید، امکان موفقیت‌تان هم اندک خواهد بود و با انبوهی از شکست‌های تاریخی از دنیای سرمایه‌گذاری خداحافظی خواهید کرد. اگر قصد دارید که به بازار بورس و خرید و فروش سهام وارد شوید، باید به کلاس آموزش بورس بروید، چم‌وخم مسیر را یاد بگیرید و بعد با تصمیم‌های صحیح و منطقی سرمایه‌تان را چندبرابر کنید. سوال اینجاست که در میان انبوه آموزشگاه‌ها و انواع پکیج آموزش بورس باید به سراغ کدام گزینه بروید؟ راه درست چیست؟

مسیر صحیح آموزش؛ به تجربه و مستندات دقت کنید

اگر می‌خواهید با شرکت در دوره‌های بورس و استفاده از انواع محتوا مانند فیلم آموزشی بورس یا موارد دیگر در این عرصه خبره شوید، باید به سراغ مراکز و موسساتی بروید که خوش‌سابقه هستند و برای استانداردبودن و کیفیت کارشان مدارک و مستندانی وجود دارد. این روزها که بورس بیش از هر زمان دیگری بر سر زبان‌ها افتاده است، شمار آموزشگاه‌هایی که با کیفیت‌های کاری متفاوت وارد میدان شده‌اند هم بیشتر از گذشته‌ها شده است. پس باید انتخابی آگاهانه داشته باشید و برای وقت و هزینه‌ای که قرار است، صرف کنید ارزش قائل شوید. موسسه‌ای مانند خانه سرمایه در طی سالیان فعالیتش به اعتبار و جایگاهی مناسب دست پیدا کرده است. همه چیز درباره ادعاهای این مرکز برای بالابودن کیفیت کاری‌اش قابلیت بررسی دارد و مستند است. گواه این موضوع، دانش‌آموختگانی هستند که در خانه سرمایه، همه چیز را از صفر شروع کرده‌اند و بعد از گذراندن دوره‌های مختلف توانسته‌اند اوضاع مالی خودشان را دگرگون کنند. این دگرگونی مثبت فقط برای خود آنها نتایج مطلوب به همراه نداشته است بلکه برای کسانی که تحت آموزش این فارغ‌التحصیلان قرار می‌گیرند هم نتایجی شگفت‌انگیز نشان داده است. همان‌طور که دریافتید، کیفیت کلاس آموزش بورس نخبگان خانه سرمایه آنچنان بالاست و به شکلی مسیر درست را به محصلان خود می‌آموزد که خودشان بعد از فعالیت و کسب تجربه به مربیانی ماهر در این زمینه بدل می‌شوند.

خانه سرمایه؛ بورس را اصولی یاد بگیرید

 

خانه سرمایه با نیازسنجی بازار مخاطبان دوره‌های مختلف بورس دوره‌های حضوری و غیرحضوری برای آموزش در نظر گرفته است. این دوره‌ها با محتوایی مشابه در 3 ماه ارائه می‌شوند. دوره شش‌ماهه حضوری که مدت‌هاست در موسسه خانه سرمایه برگزار می‌شود و طرف‌داران پر و پاقرصی هم دارد. دوره غیرحضوری یا دوره نوین هم برای کسانی در نظر گرفته شده که به هر دلیل امکان یا علاقه شرکت در دوره‌های حضوری را ندارند. دانشجویان این دوره می‌توانند پکیج آموزش بورس را به ارزش ۴ میلیون تومان به‌طور رایگان دریافت نمایند. وجود کارشناسان پشتیبانی  برای دوره‌های مختلف موسسه باعث می‌شود که هیچ‌گونه نگرانی بابت یادگیری برای شرکت‌کنندگان وجود نداشته باشد. آشنایی با مباحث مختلف مانند تحلیل بنیادی یا تحلیل تکنیکال در کنار آشنایی اجمالی با ارزهای دیجیتال و روانشناسی بازار سرمایه می‌تواند درهای تحلیل و تصمیم‌گیری درست را به سوی دانشجویان خانه سرمایه باز کند. هیچ‌وقت برای یادگیری دیر نیست؛ به ویژه اکنون که انواع روش‌ها و پکیج‌ها از سوی موسسات خوب و کاربلدی مانند خانه سرمایه در اختیارتان قرار دارد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول